C9版《每日都買一樣嘢》Week 1

做時裝美容編輯的時代經已離我很遠!
生活雖盡量想stylish一點,
無奈生B之後人生有太多無奈,
好難貫徹以前嗰種生活態度,

不過鍾意買嘢呢條筋似乎唔係話拎走就拎走,
平時買埋買埋咁多嘢,
其實冇乜特別但又好想同大家分享吓!
分享絕對係購物狂o既原動力! 

所以我想喺度開個欄,
學Wyman喺某雜誌寫o既weekly專欄咁,
寫購買周記,
當然係C9版啦!
不過呢, 
你知啦~~~
寫blog睇靈感同心情,
未必可以做到個個禮拜出, 
又其實未必真係日日都走去買一樣嘢,
所以大家唔好expect太多,
儲齊咪出囉~~

如果真係每日都買一樣嘢,
我驚有人會怒啤我啤到有眼疾!
 
 唔係佢!
DAY 1 
LAURA ASHLEY毛巾
  減緊價掃咗兩條大毛巾!

試相機影衰咗~~
實物好靚o架~~兩面都有圖案~~
其實折咗都唔算平!!
C9 o既經驗係.......
大毛巾不妨買貴少少,
通常質地好o既毛巾點洗都唔會狂甩毛, 
同埋可以用好耐!!
所以應該貴買平用!~
 
DAY 2 
飛利浦攞獎steamer
 
 呢個我自己影相影得太核突,
都係網上cap圖算了!
話說我其實一向都唔熨衫,
屋企亦都冇熨斗同熨板,
假如行出街有人因為件衫太皺而"渺"我,
我諗我一定用「fashion o既嘢你識條春咩?!」o既表情回應佢!
不過最近pok爸唔知點解咁多會開!
於是要去買多件裇衫,
睇親cutting好啲o既款全部都要熨,
咪死死地氣走去買個steamer囉~~

X老匯哥哥話呢個steamer攞獎,
即刻虛榮心作祟,
買咗~~
 steamer下面紫色部份係水箱,
 個底有個窿去水,
幾欣賞呢個設計,
不過仍然有steamer o既通病,  
一樣會漏水同埋畀啲steam辣親手!
要用布包住個頭嚟steam~~
overall 個樣吸引過佢o既實際用途!
DAY 3
TOMICA 車 x 4
以前唔知點解大人都會為TOMICA著迷
第一次買TOMICA車仔畀da da,
買完之後開始有啲明白,
因為手工好精細~~
仲有好多車款~~
目不暇給! 
我諗好快會上癮!
我話我!

 
呢架拉麵車 (定係關東煮? 定係咩熟食?) 真係可以開檔o架! 
LIKE!
 可惜買完先知,
原來da da唔鍾意玩車o架!
唓~~~~~~~~~
好彩有pok姐捧場!
DAY 4
胡迪
 冇乜點解, 縱個仔囉~~
為搏衰仔一笑~~~

幫佢個巴斯搵個老友記~~

 DAY 5
MUJI 檸薑凍飲
一向都鍾意有檸同有薑o既飲品,
兩樣夾埋十分討好,
原來呢款飲品唔係沖普通開水,
係沖soda water,
變咗有氣飲品~~
味道幾好! 
 仲有石榴味選擇!
 DAY 6
ZARA 涼鞋仔
Zara減價呀!
中環新開旗艦店日日都擠滿人,
童裝部最近大量靚靚涼鞋仔!
太多人買, 啲款同碼一閃即逝!
記住帶埋小朋友去試!
一定要買啱碼,
否則你第二日去想換碼咩?
唔好意思嗰個款已經售罄!
係個款售罄, 並唔係個碼售罄咁簡單!
 經驗之談: 我原先買咗另一對金色羅馬搭帶款涼鞋仔,
型到呢~~~
可惜買細咗一個碼,
第二日 (只係翌日!) 拎去換,
已經冇晒嗰個款!
迫住要換另一個款~~
好失望啊!!
不過算啦! 呢對都幾靚吖!!
DAY 7 
DIY菇型朱古力set
 masterpiece of pok!

 759囉! 有得玩有得食囉!
不過好快畀人掃晒!
想買多盒都冇呀~~

(寫到最後太眼瞓, 有啲hea! 請見諒! ^^)

留言