近排兩大困擾...

pok 媽最近生活和思絮都好混亂,
太多衝擊,
讓我心情一時未能平伏,

趁有mood,
update下近況~

最近最困擾我的, 就係幫pok姐選/考小學,
條路唔係太順利,
我同pok爸心儀o既學校唔多,
亦都唔係好認同傳統名校嗰套,
所以冇漁翁撒網,
好重點揀咗幾間,
不過幾次interview表現都一般,
考o既小朋友太多,
有兩間宣布失敗,
好沮喪好想放棄之際,
玩過呢個遊戲o既媽咪朋友,
都話要戰鬥到出年6-7月,
我聽到呢句我直情想die~~
仲緊張過自己考A-level!!

(怒哮mode!!)
點解要設計一個咁o既遊戲玩我哋? 
點解我哋啲小朋友要畀人咁揀法?
點樣憑十幾分鐘都唔夠o既面試時間去判斷小朋友?
 諗起都有啲心痛!

 好彩K3開學之後pok姐都算乖,
功課都跟到!~同埋都算幾聽話~~
不過禮儀同與人溝通技巧尚待改善~~

身材繼續圓潤~~
豬髀依然粗壯, 肚腩依然肉騰騰.....
不過由於有人學緊ballet,
睇見其他瘦瘦的小女孩身手靈活,
而某人又論論盡盡,
不禁有少許擔心! 
哈哈~~~

另一件困擾的事.....
就係要搬屋同換姐姐......

話說 pok & da 一向日頭都係奶奶湊開,
姐姐喺奶奶度住,
飲食方面唔使講,
一睇就知冇問題,
但係始終pok姐慢慢大,
生活習慣、待人處事、自理能力、身心發展、學業等等,
好多嘢都係自己教養會比較好!!
而 da da 之前一向都係一星期才回家兩三次,
又隨住 da da 豬慢慢大,
同樣有自理能力、待人處事、身心發展等問題......
(其實 da da 豬仲未戒到片) 
-______-"
da da 的同學中只有他........

又.......
姐姐 & 老人家兩個 apps 撞得好緊要,
輕則彈app, 重則hang機,
所以今次真係要決心搬番姐姐喺自己屋企,
自己的豬自己湊......
而現時的姐姐又要回鄉了!
所以到時又要多啲喺屋企慢慢訓練新姐姐.......

呢個對於pok爸 & 媽蒞講係一個好大o既轉變,
希望搞得掂啦~~
跟據以往經驗.....
我都係要周圍亂呻一輪,
再消化一輪,
自自然然又會適應到..........


祝我好運啦!! 













留言

  1. 真的覺得呢個年頭做小朋友, 真係一0的都唔容易..... 5,6歲人仔, 就要操到十項全能咁去考小學, 搞到大人細路都備受壓力......POK 媽, 加油呀..... 其實真係好鐘意睇你寫BLOG 架, 不過近年你真係好懶哦.....

    回覆刪除
    回覆
    1. haha, 我會盡量寫多啲寫多啲~
      得閒睇住facebook住啦!! hahahaha~~~
      真係一語中的, 最近真係好鬼懶!! 同埋湊住仔女等到佢哋瞓晒, 自己都好鬼想瞓~~~

      刪除
  2. pok媽加油~ 的確好多時都好心痛D小朋友喺呢個制度下生活, 不過加油啦, 最緊要心靈健康, 成績其次~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係要成日提住自己, 有時interview得多都會有啲偏離咗自己o既諗法!!
      冇錯!! 成績只係其次!! 很好的提醒!!

      刪除

發佈留言