【父親節禮物精選】太古城中心Gift Hunting Tour

商場event其實有時我哋有時未必join,
最大原因係兩隻馬騮喺商場走來走去,
又周圍搞搞陣,
喺呢個情況之下,
有人就會有啲唔耐煩~~

不過今次太古城中心event有啲唔同,
邀請咗車路士足球學校
crossover Adidas,
喺中庭搭咗個小型足球場,
有教練在場教佢哋踢足球,
開正pok姐嗰範~~
所以晨咁早就出發!!


pok姐學咗成年足球,
練波難唔到佢!

相反, da da就好輪盡喇!!
佢其實未夠年齡玩呢個活動,
不過教練話OK,
咪試吓囉~~
點知有人踢踢下比賽企咗喺度...
都唔知發生緊咩事~~
其他隊員都落力!~
唔緊要啦, 至在參與吓咁囉!!
過咗一個開心嘅早上~~

之後我哋去咗gift hunting tour,
shop咗幾間舖頭~

Station 1: ecco 
ecco係丹麥皮革品牌,
勝在好實淨, 
皮革質地同手工都好靚!!
皮鞋同皮具啱晒上班族爸爸~~


兩隻馬騮.....
玩人哋個鞋抽都玩咗好耐~~
 

演繹緊武士道精神嗎?
 
  
Station 2: 誠品生活
次次經過誠品都會忍唔住要入一入去逛逛,
除咗多啲書揀之外,
仲好多lifestyle店,
慢慢行可以行成日!

上星期行咗⭐⭐VOM FASS⭐⭐
VOM FASS喺其他地區都有分店,
太古呢間第一次行~~
每次行過門口都好奇佢賣乜,
原來係賣唔同嘅油、果醋同埋酒~


行到佢個counter,
畀佢一個個嘅壼吸引咗!!


原來無論油、酒定醋,
都係散賣,
即場喺個壼度酙畀你!
當然要幫襯佢哋買個樽~
個樽愈大就愈平~

呢邊係賣酒嘅~
有brandy, spirit, whisky, liqueurs 等等.... 

呢度最大嘅好處係可以即場試味,
試到啱為止先至買,
可以試到好多種唔同味道,
店員仲會幫你襯埋油同醋嘅配搭~
鍾意酸啲 / rich 啲 / 輕啲....
都可以任意配搭~~
好custom made嘅服務!!
好過喺超級市場, 冇得試味隨時揀錯~ 

pok姐嗰日試咗over 10種醋同油~~
佢最鍾意甜甜哋嘅蜜糖醋~

嗰日因為趕住去下一個站冇買到~~
其實一早有心水~~
最後再去買咗 Grapefruit Oil + Apple Balsamic Vinegar

 我鍾意味道輕身啲,
呢個配搭好fresh,
好啱落沙津, 
點麵包都好好味呀!!
食完之後唔需要再買樽,
拎番呢個樽去OK!

仲有買咗一支whisky畀pok爸~~
而家做緊promotion送多支Spirit
(唔係間間VOM FASS都做緊同一個promotion, 
詳情都係要問番店員)
父親節禮物唔少得公事包 
誠品入面嘅 Maison-Maison...
有唔少型格選擇~~


好有型嘅沖咖啡set呀~~
我都好想要呀!!

Station 3: Under Amour
我諗咁多站,
pok爸最感興趣嘅就係呢度~~
運動關佢事多啲~
睇吓佢揀唔揀到禮物先.....

努力呀 da da~~
始終有日你會好似佢咁高噶!!

堅.shopping
pok 姐: "媽咪, 條裙靚唔靚呀?" (真實對白)

屎囉!!! 
遺傳咗shopping癮畀個女~~~ 

 

CAPTAIN忠粉! 

 兩條美人魚 + 美國隊長...
會有咩故事呢?!

其實係因為gift hunting tour先至畀佢哋咁玩咋!!
平時? 你哋試吓咁樣試人哋啲衫!!
我仲唔爆呀?!
😜😜😜

呢個gift hunting tour都幾開心呀~~
起碼pok姐可以試到
平時我絕對唔會畀佢試嘅爸爸版籃球衫
同埋認識咗幾個新brand~~
最開心係PR姐姐送咗adidas $500 coupon
畀我哋,
 換咗對足球鞋畀pok姐~~

pok姐踢咗成年足球,
但唔知佢係咪玩玩下,
一直都冇買足球鞋畀佢~~
今次如願以償喇!!
(最後都係冇pok爸份!)
😝😝😝

你話咁樣,
我點可以將pok姐變番一個又斯文
又優雅嘅淑女呢?


可唔可以教吓我?!


ECCO
地址: 1/F, 146, 太古城中心
電話: 2907 0866

誠品生活
地址: G/F, 074 & 1/F, 144, 太古城中心
電話: 3419 1188

UNDER ARMOUR
地址: G/F, 012, 太古城中心
電話: 2832 9717


留言