培養合作精神

你話pok da平時有冇嗌交打交吖嗱?
梗係有!
多過食飯!
 
點樣令佢哋和平共處, 
了解大家嘅存在意義?
成為我同pok爸日常一個好大嘅課題~~
有時佢哋投訴少啲,
"tsum"埋家姐細佬玩,
我已經好安慰~!
平時啲玩具會點分配?
冇噶! 
我照買一份噶咋!
因為就算一份玩具買兩個顏色,
兩個都會爭同一個顏色~
買兩件一模一樣嘅,
我又覺得嘥錢!
e.g. suppose粉紅色畀pok姐、
粉藍色畀da da,
點知有人會話畀你知....
佢而家唔鍾意粉紅色,
係都要爭粉藍色!
咁點呀?!大佬!
除咗叫佢一聲大佬,
真係唔知講乜好!

今次其實好多謝PR姐姐同玩具"反"斗城~
送來大盒裝LEGO friends積木
「心湖演藝學校」
 開始砌之前,
我要佢哋應承我要互相合作,
唔可以爭邊個砌邊part,
揀咗砌邊part就要畀心機砌好佢~
如果大家唔識 / 砌唔到,
可以搵對方幫忙~
媽媽唔會理, 唔會插手~


好似好多組件,
不過難唔到身經百戰嘅da da,
事關佢已經砌過好多套LEGO~~
今次都算easy job!

反觀pok姐因為係冇耐性寶寶, 
平時都唔算好熱衷LEGO,
今次兩個合作,
令冇乜耐性嘅家姐,
都可以好有耐性咁完成佢嗰幾part~~
今次合作可以互補長短~~
而且冇嗌交!!
媽媽最開心~~


打交嗌交點處理?

🔥🔥pok家處理方法🔥🔥
而家pok da嗌交,
我同pok爸都未必會即刻插手,
除非真係狠狠地大打出手,
否則我會觀察吓佢哋,
睇吓有冇辦法私了~~
因為父母插手,
都未必做到100%公平,
就算公平,
喺某人心目中都係唔公平~~
暫時諗住等佢哋可以從爭拗之中,
慢慢學會同對方相處嘅藝術,
不過呢個過程需要時間!!
盡人事啦~~
忍到幾多得幾多!
有時都會忍唔住噶!
因為有人真係好強勢嘛!
😐忍忍忍😐

再理想啲.....
就係之後搵機會同佢哋傾番~~
雖然下次又會再fight過!!
不過da da學校嘅校長曾經講過....
教養就係要不斷重覆不斷重覆,
重覆好多次之後,
慢慢就變成孩子嘅價值觀!
你話呢個過程係何等漫長,
同埋幾咁需要耐性呢......
💤💤


玩玩具真係可以睇到好多小朋友嘅特質~~
另一套TUMBLING,
都幾好玩噶~~
塔上面插滿晒彩色籤,
再放入波子,
參加者要輪流摘骰仔決定拔咩顏色嘅籤,
拔籤嘅時候,
波子會因為籤愈來愈少而跌落嚟,
最後拔籤時漏得最少波子嘅就贏!
 


da da 係一個唔輸得嘅寶寶~~
玩呢個遊戲, 
為未識判斷邊支籤會漏好多波子, 
邊支會漏少啲......
成日輸是常識吧!
一輸就喊/唔想玩.....
一啲體育精神都冇!
點教好呢?
大道理講到口水乾噶喇!
暫時未有一個好work嘅方法!
育兒生涯就係咁~~
每日都好有挑戰性!
每日仲挑戰埋你底線嘅最底線添~~
唯有同佢唱番首《輸得喜*》
緩和下緊張嘅情緒啦!






同場加映
over 2000配件穿珠組合!!
成日行過都已經好想買畀pok姐玩~~
平時我買珠仔多數買粉色系列,
但穿起上蒞就發現
有時有啲黑色、金屬珠襯下先至夠多元化!!

等pok姐完成作品,
再同大家分享啦!

*注:「輸得喜」係pok爸為DSE學生喺放榜前夕搞嘅一個活動, 朋友幫活動作咗首主題曲, 都係叫《輸得喜》

留言