無事出街

呢排holiday mood,人都特別懶散!好耐冇出blog添!我仲等緊某人影佢嚮東京買回來的戰利品,好讓我寫到part II, part III,哈哈哈!

話說去日本條咭數都未找,又開始身痕!0個日經過家樂,無喇喇都買到兩對鞋!過新年總要買過鞋先安樂!我先至發現,原來真係唔好無啦啦身痕就去行街,代價將會好沉重......


本來想搵對正經斯文boots,點知最後都係買左對casual boots!好ok型!



買完對boot,本來諗住速逃!點知畀我見到呢對ballet shoes,只係一百八十蚊,一百八十蚊咋!諗都冇諗即係畀錢!


就係咁樣,無事出街


新年我有個願望,除左要寫好呢個blog,仲要剋制自己買0野之慾望!冇咩事......都唔好立亂行街!!


祝大家牛年愈買愈有錢!





留言