快潤

Happy New Year!!
祝大家新一年要幾靚有幾靚!!

新年呢幾日終於有 d 寒意,天氣好乾燥, 慣用的粉底液不夠滋潤,同埋好快脫妝,於是開左呢盒Sofina Primavista Creamy Compact Foundation試試。細細個圓盒,襯色同設計好簡潔好靚!最近Sofina無論skincare同埋 makeup product 0既新包裝都令人眼前一亮!先唔好理佢好唔好用,見到個packing已經令人好想買!


呢個foundation係creamy粉餅狀,粉質幾滋潤,搽左之後唔覺乾和繃緊,呢種天氣都夠潤,又唔油膩,用後沒有黏膩感。用0個陣好方便,三幾下就搽晒成塊面,之後再上concealer及loose powder 就掂,最0岩我呢種又懶又心急0既人。

Coverage都幾好,我黑眼圈咁勁,搽多少少0係眼部周圍,都可以遮到。同埋佢有少少吸光粒子,可以令面部有natural glow,唔會好似啞質粉底咁dull。佢持久度也不錯,keep到晏晝都唔使點補妝。不過如果你屬油性皮膚,好易標油的話,都係用powdery foundation比較控油及持久。

要留意呢個粉0既反光度比較高,影相0既時候塊面會比較白同埋吸光,所以要搽埋頸先好影相,否則好易面和頸兩截色!


滋潤度
薄透度
遮瑕度
持久度

*五為滿分

Natalie




留言

  1. 我而家用緊Max Factor盒裝嘅cream foundation,都好潤,正!

    回覆刪除

發佈留言