亂! 好亂!

每日都會收到唔少press release同埋產品,又要借products返來影相,平時基本上兩三個禮拜一定要清一次,否則枱面就會畀products淹沒。


自從上年十一月隻手整親之後,我就冇執過我張枱。原來無能為力就係咁解!我見到都覺得好無奈!結果,我已經個幾月冇見過自己個枱面!而响press release底下的桌面月曆正正係08年11月仲未換!



全部都是products和press release!個mon差D睇唔到!


 



枱底根本放唔到腳!


 



Press release隨時倒塌!


 



垃圾箱是常滿的!今日算少了!有時d 垃圾會砌到好似塊partition咁高!


 



不過!當我見到我隔離位同事都堆成咁,我突然又覺得自己個位都唔算太惡劣!哈哈哈~~(到底點解佢成手冇事都唔執下個位呢?因為太埋頭寫稿啩?哈哈!你信唔信呀?)



我相信好快會有人睇唔過眼,年廿八一定要我地執0野!希望到時隻手好番d,可以執到啦!我都唔想過年後返到公司個位都係咁樣呀!


甚麼是地獄?


Natalie


 


留言