行到抽筋 Part I

每見到藥房都異常興奮,見到藥房 (無論大小) 都要入去行0下先至安樂!

不過今次對於藥房0既已經興趣大減,因為好多香港都有,連MJ都已經引入,唯一手信目標都冇埋。同埋兌八幾之後,真係唔係咁抵買,所以行左一兩間就算數喇。

迫到爆炸的Shinjuku激安之殿堂!發現 D 日本路人其實好冇禮貌!香港人有時都好過佢0地!



Koji 睫毛鉗,Curve位幾0岩東方人,不過都要1,890yen,唔算平喎!



Kate四色灰黑Tone眼影,呢set eye palette化day / night makeup都得,好容易就做到眼妝的層次,有埋highlight color添!日本(佢話)係新貨,唔知香港有未呢?未行莎莎證實!1,344yen,都OK啦。



仲0係藥房發現「女王教室」介紹的「阿婆洗面粉」,即刻買番酒店試試佢!洗得好乾淨,比較0岩油性皮膚,同埋冬天用會比較乾,夏天用會比較適合。

藥房之報告完畢了!下一站就是我們最愛逛的雜貨店!






留言

  1. 好想睇雜貨呀, 快o的快o的!!!!
    kate個black eyeshadow好似幾好wor...

    回覆刪除
  2. 睫毛夾香港有得買呀

    回覆刪除
  3. 阿婆洗面粉...賣幾$架?

    回覆刪除

發佈留言