行到抽筋 Part II

我認,我今次出trip的目的一點也不單純,因為除了做0左一日訪問之外,其餘時間都在shopping,明明已經行到好累,一去到自由之丘,即刻成個人生猛晒!點累都唔記得晒,仲愈行愈起勁,因為呢度有齊我地兩個都十分渴求的雜貨與家品,style乜都有,一次過滿足晒所有需求!


自由之丘喪行家品之旅,出發!


第一站,去左車站隔離個Trainchi,車站旁的商場,都靚過人!



到場後,上一層樓梯,有幾間家品都值得一行!

One's Terrace比較似Franc Franc style,最叻玩pattern,浴室用品、床上用品及餐具都幾靚,香港搵唔到!



少女夢寐以求的princess style Arrivee et Depart,入面有枱布、被仔、咕0臣都係vitorian布藝,用料非常靚,有點似Cath Kidston,不過,價錢貴得離譜啊!睇到人咬牙切齒!



隔離呢間Natural Plenty價錢大眾化好多,好多都係幾百yen有交易,最靚係碗碟、廚房用品同餐具!Shinjuku Mylord 、Shibuya Mark City 都有分店!


之後,走入內街,我被這間Tippy Top抓住我雙腳,欲擺不能!
呢間Tippy Top o既style完全可以代表我!


所有產品都好colorful,好有日本部屋感覺,令人好想留多陣,逐件慢慢睇!



三百幾yen一條毛巾!最後我買了兩條!



Swimmer晾衣架之前搵左好耐,終於畀我搵到你喇!有好多唔同公仔的衫夾。



仲有呢個疑似Anna Sui 設計的pump bottle,我們一口氣掃了三個,做手信非常好!有誠意過送草餅多多聲!





這是我在Laura Ashley的唯一戰利品!


行得太累,去左Sweet Forest食甜品,順便回一回氣!

呢個creamy souffle必食呀!士多啤梨味最好味,生果味可以中和甜膩感!好正!不過千祈唔好0係度嗌咖啡,酸的!



都說自由之丘是屬於唔使做的高貴太太的!這間cuoca在 Sweet Forest 樓下,全部都係整蛋糕甜品的材料,連蛋糕裝飾同埋曲奇餅模都多過人!我唔整蛋糕都睇左好耐!


淨係自由之丘都行到天黑,其他戰利品,下回分解喇!





留言