行到抽筋 Part III

多數人去新宿都係買衫買衫再買衫, 我地就連新宿的家品店都唔放過!放血現場係新宿東南口側的Lumine 1 & 2及東口的Lumine EST!


1,029yen~1,029yen~1029yen ONLY!!! 買之前都考慮過拎番0黎0既問題,好彩間舖頭pack得好好,茶几摺埋都只係一部 laptop咁大0既size!真人hand carry托返0黎,纖纖玉手都起枕,有血有淚!

實不相瞞,我仲托左盞燈番0黎,不過未裝好,裝好再post出來!嘻嘻!
真係要衷心感激Erica幫我hand carry左一段路!


在Lumine 1的Cocoonist,D家品好精緻,不過之前已經買得太多,影低當買左喇!係時候收手!



嘩!Lumine 2有間Cafe的cake好靚啊!好少見decorate得咁full 0既蛋糕!不過呢味道方面就唔好抱咁大期望喇!



見到 D 野咁平,好容易失控!呢對花花夾屬於十分無聊之作,不過只係315yen,算啦!



又係代官山cou cou (315yen店),今次冇乜0野好買,收穫太少!
兩朵花花磁石,攝0係雪櫃門好搶眼呢!



污衣籃 from Tokyu Hands......



超市大發現,雀巢黑糖抹茶好正~點解香港冇ga?






酒店大控訴~~

話說今次我地book左東新宿的e-hotel!除左間酒店裝潢新淨之外,都冇乜可取之處!地點實在太遠!要搭一個metro站先至到,由JR站行去metro站又遠,要上上落落好多樓梯,好唔方便;間酒店房,大家見到啦,買幾袋0野已經堆滿晒床邊,行李箱都冇位放!下次咪搞我呀!


好似寫得太多家品添!下次轉番Beauty Channel!!







留言


  1. http://hk.myblog.yahoo.com/jw!8ut2OU6eGRsZj7bi95u8nOaMPEKm/article?mid=26
    小心購買mac, nars, 打攪晒.

    回覆刪除
  2. 好靚喎D精品, 我都好想去買呀

    原來係網上花大約一分鐘的時間 , 就可以免費得到超市現金劵或其它現金劵 , 超正 , 有興趣 , 大家都試下 , 真係個個有份 , 我成屋企人都囉左 , 你地試下 , 真係無講大話 , 好正 ! Coupons Follow You


    回覆刪除
  3. the laundry basket is so pretty, i like the side table too

    回覆刪除
  4. 張茶几超靚同抵呀...睇完好想可以即刻去日本買呀...hehe

    回覆刪除
  5. 家品野。我超喜愛。

    回覆刪除
  6. 茶几好靘呀!係邊度買架?
    我三月頭都會去東京呀, 唔知到時仲有無呢?
    你地真係好勁呀, 買到咁多野!!!
    [版主回覆02/01/2009 22:17:00]茶几在新宿 Lumine 2買~

    回覆刪除
  7. 個茶几真係好靚呀~~~~~~~~~

    回覆刪除

發佈留言