敏感速決



做美容編輯有好多護膚品試用, 一見新0野就好想試, 不過老實講, 你睇我好我睇你好咋, 可能搽得太雜, d 皮膚真係冇以前咁強壯, 容易敏感好多。

前排唔小心「又」搽錯0野 , 搞到面珠兩邊出左 d 粒粒, 又爆瘡, 又有紅腫, 就算唔搽引起敏感0個支產品, 都收唔到科, 0係我諗緊使唔使睇皮膚科醫生之際, Juice Beauty PR 送左支Soothing Serum 畀我, 佢話可以降紅、消炎同埋改善敏感, 同埋我見佢有95%都係organic成分, 冇乜化學0野, 咁我就即管試試啦!

嘻! 一試又真係ok 喎, 搽左兩日, d 紅腫開始退, 大約一個禮拜之後, 紅腫同粒粒都退晒, 暗瘡冇再標, 甩皮好番晒!! 真係可喜可賀!!

呢支簡直係我0既「保心安油」, 要常備一支看門口!







留言

  1. 請問係邊度買架?
    [版主回覆03/12/2009 10:17:00]尖沙咀海運大廈Facesss, 中環置地Harvey Nichols, 金鐘太古廣場西武

    回覆刪除
  2. 我都成日敏感架.請問支soothing serum 係咪有保濕成份可以早晚搽ga*?=)
    [版主回覆03/12/2009 10:18:00]可以呀, 我而家都係早晚搽, 都夠保濕!

    回覆刪除
  3. 請問幾多錢呀?
    [版主回覆03/12/2009 12:19:00]around $400.

    回覆刪除
  4. 我都成日敏感的,等我都買返一支看門口先得﹗

    回覆刪除
  5. 我都買佐啦...請問用果時係唔係要柔熱它再擦架?

    回覆刪除
  6. 我睇過醫生話我有濕疹, 可以用嗎? 因為耐唔耐都感敏, 紅和生粒粒, 搽藥膏多已令皮膚變薄, 連微絲血管都見到, 係咪都可以用ga? 好煩惱好想改善膚質。Thanks for your advice first!

    回覆刪除

發佈留言