震蛋


hehe...估0下呢隻震蛋做乜0既呢??






































唔好諗邪0野! 係就係會震, 不過唔係拍AV片0既道具, 係用0黎洗面ga!!

部機係防水設計, 每次將一片有潔面液0既海棉黐0係部機度, 濕濕水, 一按power就震喇!! 一路震一路0係塊面度移動, 捽捽下就有泡, 試用過按足分幾鐘, 證實都ok乾淨, 連 d 鼻翼轉彎位都掂到, 特別0係毛孔大0既地方捽多幾下, 又真係幾乾淨喎! 用左一個禮拜, 黑頭係少左。當然啦, 化左妝就要落妝先好用, 如果唔係 d 粉底殘漬0係塊面度捽來捽去, 唔係咁衛生!!

潔面液陣味都幾清香, 唔會太濃香; 不過如果你皮膚好乾的話, 夏天用會好d, 比較適合中性、混合性皮膚。同埋呢, 塊潔面海棉只可以用一次, 唔可以翻用, 用完要再買補充裝。

而家美容產品真係專養懶人, hahaha........連捽面呢個step都慳番!!


Neutrogena 震震潔面蛋 $139.9 (補充裝 $69.9)


詳情可以去 www.YESSTYLE.com 睇睇! 好似暫時淨係網上先至有賣!!





留言

  1. is it good??
    [版主回覆03/20/2009 17:08:00]幾乾淨

    回覆刪除
  2. 係啦~又震震marscara, 又震震洗面.......

    回覆刪除
  3. 好用嗎? 聽人講冇乜泡 + 震震冇乜用, 就咁用塊棉花都可以archieve到效果.. (考慮中... )
    [版主回覆03/20/2009 17:07:00]試過震一陣之後, 將塊海棉反轉貼就會多d 泡出。

    回覆刪除
  4. 好想試吓...唔知有無磨沙去死皮作用呢?
    [版主回覆03/24/2009 01:14:00]當然冇磨砂膏咁勁啦! 不過好過齋用普通洗面膏!

    回覆刪除
  5. 哈...贙成!
    又一樣養懶人嘅作品!

    回覆刪除

發佈留言