粉紅小盒

Hello 各位, 唔好意思上兩個星期身體不適, 隔左咁耐先至蒲頭, 辛苦晒Janice喇!! 今個禮拜見好轉左, 即刻不敢抬慢喇~~

一到三月, 美容brand出完美白產品, 就會出春夏季粉底, 每年時間表都差不多, 所以如果支粉底就0黎用完, 又唔sure佢幾時有新產品, 記住等到每年三月同九月, 就係推出新粉底0既旺季, 大把新0野畀你揀, 留前逗後, 你0地識揀時間買啦!!

上個月底Sofina Primavista就出左新0既春夏粉底, 粉質清爽, 遮瑕度唔差0既粉底液。Sofina 粉底一向都做得好好, 顏色搽得耐左又唔會點變色, 又持久, 我自己已經捧左場好耐喇!! 今季除左粉底液, 仲有遮瑕筆, 兩用粉餅, makeup base同埋補妝粉盒。



話說之前自己矇盛盛, 唔小心整親手變左刀疤強, 搵我試遮瑕度最0岩喇!!



推開之後, 又真係遮得幾好喎!!




記者會化妝師Gary Chung示範左點用, 都學到唔少技巧0架~~一齊睇睇!! ↓  ↓  ↓







同埋仲有09春妝示範, 睇睇Gary即場教化一個靚女妝!! 十分簡易!!






記者會0係半島搞, 特登訂製左呢個禮物盒仔, 扮Primavista的粉盒包裝, 好靚呀!!



全set 產品








留言

發佈留言