在家都要shopping


等左好耐kraso終於出書喇! 成半年先出一本, 等到頸都長。雖然本書次次d style 同products 都差唔多, 但仍然好鍾意睇, 入面d styling & lifestyle 相影得好有心機~~搞到我成日心郁郁想訂貨!!


今次target 左幾樣products...



夾郵票形的打窿機, 好無聊呀! 但係好想買!!


 


 


碎花被袋 & pillow case, 好靚呀!! 只有單人床size!! OH!!


 



NDS case 呀! 又係碎花0架!! 我忍唔住喇!! 我好期待每當我0係地鐵度拎個碎花袋袋入面載住0既NDS出0黎0既時候, 得到別人羡慕眼光的一刻!!  係咪好變態呢?? 哈哈哈...


 



好靚的法式甜品電話繩!! 好似扭蛋公仔咁細!! 成1,500yen一粒, 太貴喇!! 但又真係好靚喎, 點好呀?


 



花花窗簾繩好靚呀, 不過又係好貴囉!! 1,800yen 得細細朵!! 要做到佢幅圖咁0既效果, 起碼要買3-4個啦!! 呃錢!!


 



之前買左隔離隻碟仔, 同今次呢對玫瑰柄叉匙襯埋一套, 唔使諗喇!! 買硬喇!!


 



我想好似佢咁焗隻蛋呀!! 好多事多幹呀!!  


 



呢個熊仔烙印仲多事, 查實我好少自己整pancake!! 但係又好得意喎!! 點算呀??


 


再係咁落去, 0係屋企都可以破產~~HELP!!



P.S. 本書0係旭屋, page one, 某些Circle K &七仔有得賣!!


留言