提早bikini....下集

Roger......

話說上個禮拜收o個套藍色間條bikini, 乜o野資料都冇attach, 唔知乜頭乜路, 終於一個禮拜之後, 有回音嘞!!
 
我都話有下集ga啦! 不過下集似乎遲左D!!

下集就係:











































燈燈燈櫈...



就係呢套喇~~真係好有心思, 不過個公仔好似唔係生於呢個年代~~




仲有accessories o架! 好細心, 我仲未捨得拆開佢住!!




我未用過呢個脫毛產品, 不過聽同事講話好好用, 等我試完再同大家報告!!


Roger.......報告完畢!








留言

  1. 用刀脫先會唔會生出黎果陣好吉ga?
    我都有諗過買..
    [版主回覆04/13/2009 19:18:00]其實用刀剃完之後, d 毛係會粗 d ga~~同埋會生得快 d。不過剃刀就方便 d 同埋唔痛囉。 我自己prefer用蠟紙或拔毛機, 係痛 d, 不過維持得最耐, 同埋連根拔起, 之後生出0黎d 毛唔會變粗。 我兩種方法都會用,睇情況而定。

    回覆刪除

發佈留言