提早bikini

成日都收到好多唔同產品的press release & press gifts, 為左令我地印象更深刻 D, PR們都會諗盡各種方法, 最近收到呢件都算爆!! 簡直係近年來十大難忘禮物之一! 正!!


可能呢個脫毛品牌的color coding是藍色, 所以佢送0既bikini, 全部都是藍色!! 我地呢team 總共收到三件, 而我就收到呢件↓ ↓ ↓

個cup位超深, 又高叉!! 非常0岩我!!
不過我諗應該遮唔晒囉!!



我隔離位同事就係呢款!! 個cup位都係好大, 0岩晒佢!!




呢套比較正常, 容易carry得多~~


不過呢, 佢明明係想介紹脫毛產品, 為何只有bikini, 而沒有脫毛產品呢? 咁press release 又0係邊呢? (我同事話懷疑佢收0係罩杯內, 可惜搵過之後都係冇!!) 而PR又是誰呢??

希望好快有人解答到我地呢個迷團........





留言