操勞の禁止



剛過了忙碌的一週!


好耐都冇試過三日之內要完成九大版稿,仲要全部字字字,搵相撐都撐唔到咁多!

「做咪做啦,使死咩?又唔係未捱過!哼!」前女鐵人天真地諗!

上個禮拜經歷最癲狂的一天:早上十一點返公司影相,影到晏晝五點幾,又model又products,由白天影到天快黑!跟住入相,食埋飯,成九點先開始鬥份稿,寫o下寫o下,唔覺唔覺已經半夜1:30am,寫稿的情緒依然好高漲!好想快o的K.O份稿!

呢個時候,pok pok開始o黎料!

個肚突然漲到好硬,肚下面抽住抽住,仲有o的神經o係度跳動(定唔知係咪pok pok學爸爸跳hip hop)係咁跳o下跳o下,我就同pok pok講數, mama要搵錢養pok pok, pok pok乖乖地畀我寫埋份稿先!」

通常o係呢個時候呢個環境,我睇人o地o的blog,就會話佢o地o的BB好聽話咁即刻唔郁,or即刻順番晒!But this is my pok pok,我知佢冇咁順攤!佢完全冇理過我,自己好enjoy繼續抽住我個肚,如果佢識講o野,一定係話:「我超爆眼訓呀,mama你仲唔訓?你唔訓唔好搵我陪你癲!」

OK, FINE!! 訓咪訓囉!

but pok pok, you know, 唔做o野點搵錢養你?



留言