請你食兜腳窩面丫嗱!!!



「老公, o黎聽o下pok pok 有咩聲?」

「... 好多聲喎!!
~~ (enjoying!!)」

「...」

「... 哎o也!!!!!

「佢踢我塊面呀~~~~~~~~
「佢好大力踢我呀!!


「hahahahaha.......


呢個禮拜開始成日feel 到pok pok 踢得好勁! 臨訓前最勁, 成日都趕我去訓!! 好驚遲 D 佢變成大隻B, 晚晚踢到我冇覺好訓!! 不過feel 到pok pok 腳撐撐! 感覺真幸福呀!!




19wks tummy, 都唔係好大o者!! 呢條牛仔褲係唯一可以捱到19wks 的!!不過今個禮拜再著, 扣左皮帶就唔多掂喇~~坐低要拆皮帶扣, 唔帶皮帶又會甩褲~~



好彩响H&M 買到條短牛, 仲要行勻中環&TST先搵到o岩size, 長牛D size畀人掃晒喇! 淨番有size o個 D, 個款又麻麻地!!
而家條褲都幾鬆, 希望可以捱到生啦!! 唔想再買喇~~~




*P.S. 包被the Pooh係响 Disney 的戰利品~~pok pok之首件玩具!! 冇得玩 pok pok 住, 我o地玩住包被the Pooh先!!
相信到pok pok 出世, 隻pooh都被玩殘了!!



留言