第三百八十八位幸運兒

自從年頭開始寫呢個blog, 真係覺得好難忘, 每日個腦都好(充)實, 要諗吓寫乜同埋點樣present。雖然每日都接觸好多美容界的新產品、新服務、新科技, 但又唔想好似雜誌齋介紹beauty products咁悶, 不過都好開心, 見到咁多人支持我o地, 已經覺得好滿足喇!!

諗番起, 最令人興奮o既係畀Yahoo登o左上頭版,  當日o既hit rate真係非常之高, 真係嚇我一跳~~




之後兩日仲登上Yahoo Blog排行榜第四位~~
 






再之後Yahoo!Blog主版又keep住有ad講我o地個美容blog!! 呢o的都令人非常鼓舞ga!!







寫o左差唔多半年, 訂閱人數仲日日有增無減......而家已經有 3XX名訂閱者, o係咁短時間有咁多人支持, 真係非常高興, 所以我同Janice決定.....


要送份大禮多謝我o地親愛的訂閱者, 我o地每人揀o左五件禮物送畀大家!! 如果你有幸成為我o地第388 位訂閱者, 以下十件化妝/護膚品全部都屬於你~~保守估計, 價值超過$1,800, 唔知邊個咁幸運, 一次過攞晒十件呢??

想中獎又未訂閱我o地個blog, 就要快o的行動喇!! 祝大家好運!!






留言