Half way to go!

今日照完結構照聲波, 一切正常! 真係感謝主! oscar同照結構兩關都叫做過左, 希望pok pok 繼續健健康康成長!! 吸晒我o的營養, 最好我食乜佢都吸晒~~千祈唔好留番畀我~~!! 好彩pok pok都唔算好為食, 食量只係增加少少!! 唔算勁!! 但係都已經.........
重左10磅喇喇喇喇喇~~~~

睇pok pok 咁樣, 頂多都係得幾百克!! 今次真大鑊, 我要減肥呀呀呀呀呀!!
(講下o者! 講下o者!! 唔好掟蕉!!)

過左20wks, 即係過o左一半時間!! 15wks之後, 時間易過好多, 最近終於feel到pok pok 腳踢踢, 通常夜晚pok pok就會開hip hop大會!! 日頭都有, 但只係做下晨操咁, 力度差好遠!! 最初, 我以為BB踢mama, 只係會向外踢, 點知.......原來仲會上上下下左左右右前前後後咁撐撐撐......咁細個已經識得玩「小明」!!!
無錯!!! 佢連下面都撐~~~~
好尷尬耶!!! o係街度痕到爆又唔"R"得!! 妖妖妖妖妖!!!

12wks 之肚 (冇度肚圍)




18wks 之肚 34.5吋 (高炒效果係誇張D ga la!!) 仲出左少少妊娠線添, 毛孔又粗大, 仲要圍住個肚臍生D毛毛出o黎!! 肉酸爆了!! 


就咁睇個肚, 大家估下係pok仔定pok囡? (下次開估!!)



20wks 之肚  (其實都唔係好大o者! 實不相瞞, 三圍現在是35, 36, 37!!
, 開六合彩都冇咁齊!!)


我覺得個雙下巴比較恐怖!! 
無論點chin up都夾到雙下巴囉!! 下次影相見到我個鼻哥窿, 唔好覺得我囂張~~
希望側邊兩執頭髮長得快D啦!! 唉~~為何要剪左側面兩執頭髮呢? (尚在咒罵髮型師中!! )  





留言