走油丫唔該!

Hi~o岩o岩過完非常忙碌o既一週, 趕完份萬幾字的稿, 而家終於搵番個靈魂喇!! 

前幾日已經收到呢盒黑頭treatment, 睇埋廣告覺得好吸引, 真係好想試!!


好!! 趁塊面有o的黑頭, 一於試試佢, 順便講o下試用後感~~ ↓   ↓   ↓ 



看不到請按此!!

你今日試o左未? 有冇乜o野comments?


最近真係熱到人溶妝又溶, 都未返到公司, 個妝已經開始溶, 特別係鼻位, 面油撐起晒o的毛孔!!
我有話借位畀你用咩? 冇禮貌!!


因為面油實在太勁, 一個禮拜最好敷兩次深層清潔mask~~清一清o的毛孔, 特別係有時落卸落得唔乾淨, 就更加需要。如果唔係皮膚好易積聚死皮, 之後標黑頭粉刺, 繼而標埋暗瘡, 問你怕未?!

呢幾件都係我近來o既推介:

(左至右)
Darphin Purifying Aromatic Clay Mask: 好香, 比較溫和, 用完之後唔會太乾! 幾好!
Ren Multi-mineral Detoxifying Facial Mask: Organic 牌子, 好溫和, 敷上面之後個mask唔會乾透, 咁就冇咁乾, 敏感皮膚用好好, 唔刺激! Harvey Nichols 有售。
ReVive Masque de Glase 好大罌, 有排用~清得幾乾淨, 好鍾意陣味好清新, 不過賣成千幾蚊, Joyce Beauty有售。
Lola Anti-Shine Gel 係 Janice 搭單推介, 佢話搽完防曬, 再搽呢支gel 當base, 可以控油, 個妝keep 得耐o的咁話喎!!



呢罌由細見到大o既BORGHESE Mud Mask, 細細個已經見我阿姨用佢! 我試過咁多隻, 呢隻都算清得好乾淨~~雖然佢話係face & body, 不過搽上面真係幾拮肉 (乸)~~我而家間唔中用o黎敷背脊 (敷背脊自己敷唔到o架喇~~叫人幫你啦!!
) 可以預防背脊爆瘡, 同埋皮膚會滑o的, 標o左出o黎o既瘡, 可以快o的謝~~ (不過唔好妄想深層清潔mask可以去到暗瘡印喎~~)






留言

  1. 我想問下, 我呢排個額頭係咁爆瘡.....d暗瘡有d紅, 我應該可以點?
    [版主回覆06/20/2009 00:24:00]hm......可以搽 d 暗瘡o者喱消炎先! 先祈唔好揤佢! 去萬寧買支痘立消搽~~會謝得快 d~同埋搵 d 有少少酒精成分o既toner, 洗完面用cotton pad 抹下暗瘡位, 殺下 d 細菌 (冇暗瘡o既位置就唔好抹喇!!) 不過如果「枕」住爆好多, 而且係謝完又再爆, 就可能內分泌出現問題, 可能要考慮下睇醫生。 又或者會唔會係你 d 頭髮局住個額頭, 滋生細菌呢?

    回覆刪除
  2. 我想問下, 我呢排個額頭係咁爆瘡.....d暗瘡有d紅, 我應該可以點?

    回覆刪除
  3. how much is the BORGHESE Mud Mask and where can i buy it? thankssss natalie :]
    [版主回覆06/20/2009 00:56:00]$470 you can find it in sogo, TST seibu, all jusco, CWB京華中心屈臣氏, 旺角新世紀廣場, 一田百貨.......

    回覆刪除
  4. 如果係乾性皮膚,又駛唔駛定期深層清潔呢?好怕用完會乾,同敏感。 但係同樣有溶妝問題,粉不貼面,面油唔算好多 ~~
    [版主回覆06/20/2009 22:45:00]其實最好都用啦! 始終空氣同粉底唔乾淨都會谷粒粒! MTM purifying mask 都ok 好用~

    回覆刪除
  5. 打底篇:可以教埋點用stick foundation來打個底妝嗎
    [版主回覆06/20/2009 22:50:00]你用開邊隻牌子的stick foundation? 有 d 牌子o既stick 好厚, 有 d 就比較薄~~都要睇番你用o個隻o既質地。

    回覆刪除
  6. hi, 講開去暗瘡印, 有無好介紹呀!
    [版主回覆06/20/2009 22:47:00]暗瘡印自己冇乜辦法搞到, 做多 d 按摩啦, 要新陳代謝好先至退得快。搽美白都冇乜用~ 當然, 如果你去搵西醫搞, 想退得幾快就有幾快~

    回覆刪除
  7. stick foundation是Becca .  係表姐之前送的,但5知點用來打底.
    [版主回覆06/21/2009 00:00:00]Becca o個個用foundation brush 搽, 同janice 教o既方法差唔多~

    回覆刪除
  8. halo~想問下 BORGHESE Mud Mask 係未一week做一次就ok ga la?!
    [版主回覆06/21/2009 22:38:00]1-2次啦

    回覆刪除
  9. 如果個nose 有d 好耐既黑頭
    甘應該要點?
    系咪出去做facial!!!

    回覆刪除

發佈留言