Colorful summer

終於都login到個blog~~Yahoo都唔知搞乜鬼, hit counter 又壞左, 又login唔到~~真係激氣呀!!

******

入番正題~~

最近收到好多品牌的夏季化妝makeup products。夏季同冬季好唔同, 夏季通常好colorful, o的color易carry 好多, 冬季o黎o黎去去都係灰啡黑、深紫、深藍, 深綠......唇膏就通常都係暗紅、深紅、大紅、啡紅......唔係唔靚, 不過唔係成日有機會用得著, 化化o下太濃妝都唔知, 都係summer比較o岩平日用。

真係好多summer makeup, 晒o下冷先...

MAC都係古銅tone為主, 個粉盒改o左古銅色, 但係豹紋&斑馬紋就要lipgloss同埋紙盒先至有!


Kose Esprique Precious 出o左新單色眼影, 有好多隻色, 效果比較自然, 唔會好誇。甲油color都比較subtle~~


Sonia Rykiel限量版連個packing都轉晒Cool Blue, 正!! 個藍色liquid eyeshadow & 甲油好靚, 搵日要試試佢~~


MJ 出左新四色眼影呀, 好多color揀, 百幾蚊, 抵玩!! 個閃閃甲油好靚, $38咋~


Chanel呢個 London-mania 用o黎儲會好o的, 唔捨得用, 同埋一掃之後, 個英國國旗就會冇ga la, 下面只係閃白色highlighter~~


Maquillage支梳型mascara幾好用~~仲有一支雙頭睫毛液&眼線液, gimmick o野~~


Kanebo Lunasol 粉紅色為主, 支lipgloss 幾靚~~


HR最特別係出o左三支限量版Lash Queen, 灰、啡、黑色睫毛液有唔同pattern!!


Laura Mercier特別版都唔錯, 藍色眼影都好吸引~~


咪睇Bobbi Brown冇乜特別, 支Lipgloss搽o左之後好有玻璃唇效果, 好通透~~正!!


Benefit支眼線筆幾幼, 唔使刨扭出o黎就得~~不過如果眼油多預o左會有少少溶。



Paul & Joe mascara, DHC eyeshadow (........詞窮.....諗唔到點形容佢~~!!!)


...終於數完......哈哈~~


留言

  1. I want to know the comment of Paul & Joe mascara ar~

    回覆刪除
  2. 每個 brand都好正, M.A.C 個豹紋 packing 好型又靚,HR mascara 係咪真係好用成$280枝都幾貴,請問 Maybelline volum'Express mascara 屈屈貨架唔見有得買,其他地方會有嗎?另想問本人混合性 T zone 比較油,想搵 coverage 高同防汗防油嘅 liquid foundation & loose powder?請問有乜推介,用過 Shiseido,Laura Mercier,Ipsa唔太適合
    Thx
    [版主回覆06/09/2009 18:02:00]可能暫時冇貨啦! 最近佢出o左支黑/粉紅包裝的mascara都ok ga (個樣同volume express差不多!! 但又係唔記得exactly 個名係乜~~) volume 都幾好!
    控油liquid foundation 我都比較少用, 因為本身皮膚偏乾~~
    不過聽其他油性皮膚的用家講過 Chanel & Guerlain 的Matte 粉底都不錯~~你可以試試!!

    回覆刪除
  3. Laura Mercier個藍色眼影好靚呀 ~ Sonia Rykiel盒粉係highlight?
    [版主回覆06/09/2009 17:57:00]係呀! 有少少閃閃地~

    回覆刪除
  4. MJ 果支黃色甲油好似好sharp,唔知D色實唔實呢??
    [版主回覆06/09/2009 17:57:00]ok ga! 但最好搽三層啦, 一兩層通常都唔夠

    回覆刪除
  5. M.A.C.既包裝好靚,不過上星期去旅行去買了很多野,要忍下手
    [版主回覆06/09/2009 18:11:00]限量版好快賣晒~~買埋先至收手啦!!

    回覆刪除
  6. CHANEL果個真係好正wor.. 俾我真係唔捨得用~ 黎緊chanel ge flim係會唔會同janice去睇呀?
    [版主回覆06/11/2009 02:42:00]我聽日會去睇喇~~ Janice 好似要做o野唔得閒去呢~~

    回覆刪除
  7. 好多謝你的介紹呀...睇完你個 blog,百貨公司都唔洗行都知有咩新野...真係好...thanks...

    回覆刪除
  8. 潮流新興的裂紋指甲油已有啦~
    http://hk.myblog.yahoo.com/jw!JuZuFFeWGQ7ynUbAt_h.WtaQdQ --
    仲有好多美甲用品 歡迎瀏覽

    回覆刪除

發佈留言