報告...報告! 31wks的pok pok與我~

pok pok 31周, 總結o下發生o係我身上o既變化~~

pok pok好鍾意伸個拳頭 & 腳仔出o黎, 好硬的! 好多auntie摸完都好興奮! 呵呵~~

重o左大概20磅, 我開始唔想知自己o既體重增長, 更加好想逃避屋企個磅~

肚圍食唔飽38吋, 食得飽39吋咁上下啦~

坐得耐, 隻腳開始會水腫, 行多o的就冇事!

成日都覺得好急Vee Vee, 最鍾意朝早六點幾醒, 要去廁所~~醒o左有時訓唔番! 激氣!

千祈唔可以食得太飽, 否則肋骨同埋個胃會畀pok頂到好痛.......

去游水, 件泳衣谷爆, 夾硬著咋!

留意到一樣o野, 就係有o左pok pok之後, 只shave過一次腳毛, 而家對腳仲好光滑, 原來馱女係冇腳毛o既~~

睇到人o地o的blog講順產過程, 真的好害怕唷!! 我仲周圍同人講我想順產呢~~我可唔可以轉軚, 大家當冇聽過......


好熱~~冇乜事都唔想離開冷氣房, 去press events免得過都唔好lu~~

好怕「mou」低呢個動作, 跌o左o野落地o個一刻, 真係好嬲自己~~

LISTENING ON MY TUMMY~


留言