聯合國Beauty飯聚

好鍾意o係屋企煮o野食, 上個禮拜就約o左兩個model friends 開壇, 佢o地一個泰國人、一個台灣人, 不過我o地竟然煮o左兩味泰國菜 & 兩味西餐!!


成晚我o地o係度練習兩文三語.......大家o既英文、廣東話 & 國語進步不少! (真係講唔到泰文~~)


Asaya from Thailand 示範地道 Thai Cuisine~


第一味係Asaya的 Tom Kha Kai (泰式椰汁雞肉湯), 拍低o左點整呢個Tom Kha Kai~ ↓   ↓   ↓








Last step 記得落番lime juice~



落埋芫茜就係正宗的 Tom Kha Kai, 不過芫茜好似多左 d 喎!!





之後都係Asaya 的金不換炒豬肉碎~ (學極都唔識個泰國名~)
呢個好易煮~~一齊學o野!! ↓   ↓   ↓




之後就係Janice的肉醬意粉~



蒜蓉包 from Park N Shop~



仲有雜菜沙津~~



最後Hope & Asaya 洗晒o的碗~~勁感動!



Asaya 生日, 有蛋糕食, 佢許願o既動作好 Thai 式呀! (泰式許願!)


勁開心呀!! 不過Asaya已經飛番泰國喇~~下次要去Bangkok先至可以再見佢!! 希望佢番到泰國可以創一番新事業啦!! Bless u!!




留言