輕輕鬆鬆週末遊戲 (得獎者公佈)

今日呢個game好多bloggers參與! 真係多謝棒場~~

三條問題真係簡單到不得了~~

案就係:
1)  FANCL 來自哪個國家?
當然係日本啦!

2)  專售營養補充品的 F & H By FANCL 位於香港哪個商場?
尖沙咀海港城


3)  FANCL的意思解作甚麼?
「踢走不安」




答中的bloggers 可以得到 FANCL 護膚品samples一份, 包括以上咁多款! 多謝FANCL贊助。

15位得獎者係: 
華美.....

神奇死馬騮
Calla
Crystal W.
FI
: ANTHEA" *|||||
gloria
haha
winnie
amy
windy
blue
fishes
LITTLEPIG

得獎者將於今週內收到得獎通知, 留意email 喇!

答中o既bloggers 有好多, 但係唔知點解有好多都答完唔留email呢? 冇留email 我o地真係搵唔到你bor~~
咁多人答中, 我o地梗係會畀o左有留email o既bloggers先啦!! right?

下次玩遊戲記得留email喇~~

好快有新遊戲, 送好好用o既保濕mask~~ 密切留意!!





留言

  1. 近排想買一set掃自用, 睇到Giffarine有一set掃賣$6xx
    請暇Giffarine既掃好用嗎?thx~
    [版主回覆07/28/2009 19:42:00]好用呀!!我自己都有一set.

    回覆刪除
  2. Hello~~~ 我最近也想買一支遮瑕掃,可否介紹那個牌子的遮瑕掃比較方便攜帶, 因為在外時也有需要補遮瑕。謝謝~~~
    [版主回覆07/28/2009 12:31:00]hehe~~遮瑕掃已經講左好多次喇~~ 畀個任務你~~o係個blog 度搵番篇blog 出o黎~~

    回覆刪除
  3. haha~好野~
    有我份啊!^^
    多謝晒!!

    回覆刪除
  4. hi~ janice, what do you think the product of coastal scents shimmer from u.s? does it good? thz^^

    回覆刪除
  5. 嘩! 好開心呀, 謝謝你呀natalie, 仲有janice同cath*.. 當然唔少得fancl啦  我實日日黎探你個blog架!

    回覆刪除
  6. 我竟然中左呀! Thank you BLOG 主 Natalie, Janice and *cath!
    但點解過左咁多日我都仲未收到 email 通知既?
    [版主回覆07/30/2009 16:20:00]已經send out !

    回覆刪除
  7. 收到e-mail先知我中咗獎,哈...happy!happy!對於我呢個冇乜中獎命嘅人來講,簡直係開心到飛起..
    多謝你哋啊!

    回覆刪除
  8. 各位版主哈囉! 我想問呢.... 獎品係唔係已經寄出咖啦? 因為我到而家仲未收到.... 有 D 擔心寄失左....
    thanks!

    回覆刪除

發佈留言