幸運可人兒...

上個禮拜某一day, 終於約齊晒三個人......

做乜呢? 咪就係頒獎囉!! 記唔記得我o地玩過「第388訂閱者」獨得十件beauty 禮物o既玩意呢?

↓   ↓   ↓  以下呢位美女就係我o地個blog o既第388號訂閱者Catherine喇~~Catherine如果你出街因為畀人妒忌而踩蕉皮或被人掟水彈, 真係唔奸我o地事ga~~你自己出入小心o的~~
 
(↑  ↑  ↑ OH!~my god!! 枱面有垃圾, 冇人發現!!)

地點係CWB某間Teahouse~~o個日我o地三個不停係咁傾 beauty o野, 又傾o下個blog, 又傾o下去旅行, 又傾o下香港女士鍾意點樣扮靚 / 點樣唔扮靚~~傾o左好耐........


之後我o地會推出一個專為「已訂閱者」而設o既遊戲!! 獎品一樣咁豐富!! 記得密切留意~~未訂閱好快o的訂喇~~咪話我唔提你!!




留言

  1. (眼紅羨慕ING)
    話事話, 之前個CROSS WORD遊戲結果幾時公佈?

    回覆刪除
  2. 唔好咁心急~ 因為涉及禮物, logistics 有 d o野安排緊, 一搞掂即刻公布ga la~

    回覆刪除
  3. haha...如果我畀人妒忌而踩蕉皮或被人掟水彈,我都一定會保護住份禮物的呀!!  
    很高興認識你地呀!!希望有機會再見面再傾過夠啦!! 快0的出新GAME 呢!! 希望又中獎啦!!

    回覆刪除

發佈留言