又出動~~

買o野已經買得七七八八喇~~不過正如好多過來人話, 見到BB衫會忍唔住失去理性狂買! 此言非虛, 屋企本來已經好多我o的雜物, 而家再加埋pok pok的物件, 想搵個「優雅」、「簡潔」o的o既角落都冇啊!!

某日, 我又同老公講邊度邊度o的BB衫好平, 好想去睇, 然後老公好語重心長、苦口婆心咁勸我 "老婆, 不如唔好再買衫畀pok pok住啦, 好唔好呀?" 聽得出佢完全冇怪責我o既意思, 只係佢眼見已經成屋都係, 然後我又話要再買, 佢實在忍唔住要勸一勸我......佢可能覺得如果我再買, 會連佢o個半邊床位都畀pok pok 霸埋, 諗起都辛酸啊!!~

最近的戰利品~~

$50~~



購自花園街 $35 each~好抵~~



買完平o野, 買番條靚裙登番勻~~Kawaii 到爆的泡泡裙!~ from Nicholas & Bear



入到裝修得好靚o既Peach John, 買唔到o的bra, 點都要買套發花癲睡衣慰勞o下自己~~



見買得太多粉紅色o野, 良心發現~~咁o岩見到Laura Ashley半價, 即刻失守~~買o左好多粉藍色!! 呵呵~~ (有o的o係買畀pok pok ga!)

擺明就係無聊的手巾仔! $20 only~抵!



呢個可以掛o係pok pok 床邊, 放佢o的小物件~~



tea towel 唔關pok pok事~~

 
質地好軟好滑o既毛巾, 買畀pok pok用應該冇問題!~半價實在好抵~~同嬰兒部的毛巾價錢差不多, 但質地好過o個o的多多聲呀~~但要洗多一兩次, 等冇咁多毛毛先至畀得pok pok用~~

會唔會買得太多呢? um...我諗唔會囉~~


留言