不要離我太遠...


尋日32度, 明明冷氣開到最大, 齋坐唔郁粒幾鐘都仲標緊汗, 真係好好好好好熱呀呀呀~~~爆熱o既日子而家先至係開始咋.......點捱兩個幾月呢??

pok pok繼續伸展, 不過唔係向前, 個肚圍冇乜點大, 但係就愈o黎愈高, 頂到胃同肋骨有o的痛, 要坐到好直好直先得, 如果唔係o的肋骨真係夠難受!!

不過pok pok最令人苦惱o既唔係熱 & 頂, 係佢阻住我同我o的腳趾親近~~早o係一個月前, 我發現要woo低身洗腳已經好困難, 於是買張櫈仔坐低慢慢洗, 又或者踩住櫈仔楝高隻腳洗, 我呢o的就算沖涼都要優雅o架嘛!! 老娘要同人講數嗎?!


好唔想張櫈仔o係浴缸度阻頭阻勢, 不過我洗唔到腳趾, 有咩辦法??

最慘就係最近腳趾生o左濕疹, 痕到爆廠想R又R唔到, 成日都好有衝動想屈起對腳, 責住pok pok伸手去大R特R, 可惜......我真係做唔到呢個動作!! 想責住個肚都無能為力~~ 

凡事總有好o既一面, 最大收穫係有專人幫我剪腳甲.......感覺真爽!!


唔縮肚



縮肚.....



不要離我太遠~抬頭望一眼就見~
分隔開~過了十米 我便懷念~
(其實未有pok pok之前, 屈身都掂唔到腳趾ga la, 而家離我更遠~~~)


pok pok:「頂~我頂~我頂頂頂!頂住你個胃!!」



過多排萬一touchwood生痔瘡, 呢個孕婦枕超有用~~而家暫時用o黎墊腳~~



繼續狂吃車厘子!!



pok pok:「




留言