我的淡香之道

呢幾日真係熱到爆炸, 出街噴完止汗劑, 香水都唔少得~~

不過天氣咁熱, 香水好容易變味, 特別係好似我咁本身屬於「熱底」人, 熱力令到香水更加容易變味, 所以揀香水都要揀o的香味比較淡, 同埋酸味冇咁勁o既香水。所以純味淡花香, 又或者比較powdery o既淡香水就最o岩~~

以下呢幾隻都係我好鍾意o既淡香味, 花香好清淡, 氣味唔會好成熟......好o岩夏天用呢~~


Serge Lutens的橙花味~~



Chloe舊年出o既EDP (Eau De Parfum), 唔係今年新出o既EDT (Eau De Toilette), 唔知點解淡香水(EDT) 陣味竟然濃過香氛 (EDP)......仲要有陣帶酸o既果味添~~夏天用我覺得比較濃o左少少!!



呢支be陣味真係好清好淡, 好鍾意呀!! Rollerball 我鍾意帶出街同埋去旅行時用~~ (連卡佛有得賣!)



由日本調香師Keiko Mecheri 調配的桃味香水, 陣味過左好耐都仲好清淡好girlie, 暫時至愛! (Joyce Beauty有售)



應該好多人用緊呢支BULGARI Jasmine~~茉莉花香水帶點粉味, 感覺好清爽~~同系列另外仲有Rose, 不過比較起o黎, Jasmine會適合夏季多o的~~



Jo Malone的Nectarine Blossom & Honey Cologne, 朋友送o既, 氣味清得o黎好通透~~
Bobbi Brown的 Bath 噴完真係好似沖完涼搽o左爽身粉咁!! 勁舒服~~


你o地夏天又會噴邊款呢?





留言

  1. 我鍾意d果味ge香水呀! 之後用escada ge sunset heat, 不過而家冇得賣喇><
    一係就好淡ge花香~ 不過都係鍾情果味多d, 我鍾意少少sweet ge香水

    回覆刪除
  2. A La Claire Fontaine2009年7月13日 下午10:08

    我用marc jacob daisy

    回覆刪除
  3. 我用緊o個支香水就o黎用哂喇...諗住買返支...前幾日都去試過 Chloe...我都覺得新出o既比舊濃味...真係奇怪~
    但隻味噴o左我身上又唔係話真係好香好夾~
    都係 Vera wang o既 Flower princess 最得我心~

    回覆刪除
  4. clinique happy有淡淡的甘橘味,夏天用很清爽醒神。
    anna sui anna sui(紫色個支), 淡淡的玫瑰花香味, 我也很喜歡。只是味道很淡, 很快就無味了

    回覆刪除
  5. 個背景同裝飾好靚牙~~ 清淡花香味最正!

    回覆刪除
  6. 講開 BULGARI, 我上次在東京住果間酒店既沖涼同洗頭水都全部係BULGARI,好香我好鍾意!最衰無抄低係邊條line, 如果唔係我都好想買支佢既香水try try!

    回覆刪除

發佈留言