總會腫...

36w3d

EXCITED?



係MSN畀人問得最多的問題。

AM I EXCITED?


HM........

NOT REALLY lor......

excited總要夾雜一點開心的情緒吧??!!



其實而家一諗起生o既過程就驚,

都係迫自己唔好再幻想當時o既情況......

我幻想力都幾好ga!

咁先至弊!

好彩仲有份稿忙緊, 都唔得閒諗咁多,

或者完成o左份稿, 我就會開始胡思亂想......

都係忙o的好!!



而家成日倒塔咁早就醒o左, 奉旨訓唔番!! 餓醒同急醒居多,

SUNDAY老公落街跑步, 我見訓唔著, 就陪佢落街,

佢跑步, 我散步...


成個球場個肚腩我大晒, 邊個敢同我爭lane?

(冇呀! 我行最邊邊o個條lane咋! 唔會咁易畀人撞到o既!! 放心!)




本來朝早就算訓醒, 對腳都有o的水腫,

點知行o左唔夠15分鐘, 隻腳唔腫lu!!

呢次掂啦!! 郁多o的真係有料到喎!!

 點知, 再行多幾分鐘......

手指尾開始feel到怪怪地...

咩事呢?

再行多陣!!

o下? 唔係嘛!!



兩隻手都腫晒!!

o的水去晒對手度........

呢件事真係好變態!!

證明要腫的始終要腫...

幸運的我, 已經比其他孕婦遲好多先至發腫!!

仲想點丫?



睇o黎呢個月真係唔o野少...

我要搵朋友, 我要做o野, 我要運動, 做多o的可以忘記辛苦o既事,

咁先至有動力捱埋佢!~


pok~~c u soon!!

big tummy~~bye ur tail soon!!



留言