未有動靜...

38w3d.......


未有動靜.......


放緊產假, 原來真係好悶......


已經訓多o左食多o左, 呢個禮拜已經重o左一磅幾.......


我唔想變豬, 又唔想pok變巨B.....


pok, 不過最好下個禮拜先啦!


等爸爸做完o野, 就可以迎接你出o黎~~


pok, 離私醉乖de......離豬兜嘛?






緊張嗎?


呢個禮拜畀人問得最多o既問題......


緊張嗎?





唔緊張喎!


我驚痛多o的!


我平日都幾忍得痛, 不過唔知生仔痛o個種程度,


我忍唔忍到呢? 會唔會好快放棄呢?


知道自己就o黎經歷求生不得求屎不能o個種感覺,


真係好似就o黎推自己落崖咁.......


我就唔係咁鍾意玩笨豬跳喇~~





冇乜o野講, 講o下我預防o左六七個月o既妊娠紋!


38wks touchwood 未有,


不過一日未埋單, 一日都唔知佢會唔會爆......


希望唔好突然間~~我會喊ga~!


投資o左咁多, 希望有回報啦~~


問過朋友, 搽妊娠紋要有formula, 最後得出以下方程式:


1-3 mths 唔搽


4-5 mths 搽 LIERAC Phytolastil Anti-Stretch Mark Gel & Mustela Specific Bust Support




後尾發現其實Stretch Mark Cream 都可以搽埋胸, 呢支冇再買lu.....





5-7 mths 個肚開始漲, gel 唔夠潤, 要轉搽 Cream!






好多人都話呢支好, 但係我就覺得好塞毛孔,


用o左個肚一o的都唔滑,


一個禮拜起碼要磨砂兩三次先至可以通番o的毛孔,


o的cream先至滲透到~~唔太掂~~


但係又冇乜代替品, 用住先!






到o左 7 個月, 就開始用LIERAC Serum打底,


再on top 搽 CLARINS!






後尾到o左八個月, 個肚好似想爆咁, 唔掂喇! 幾唔想都要搽油!!






ALQVIMIA Body Stretch Stopper Body Oil


搽完個肚好滑, 又唔塞毛孔, 又滲得快!


但係油淋淋.....








後來, 買o左支Baby Oil for pok pok,


自己又貪得意開o黎試, 點知發現,


搽o左Baby Oil之後, 個肚出奇咁滑,


滑到連自己得閒都摸o下.......








所以, 而家每晚就變成...


Baby Oil + LIERAC Serum + ALQVIMIA Oil...


搽好多o野!





另外呢支係PR送o既, 新牌子,


又係cream, 不過呢支好o的, 好潤,


冇CLARINS咁塞毛孔,


但要按摩好耐先至滲晒, 變相按多幾下~~


可以增加皮膚彈性~~搽完都好滑,


而家朝早搽呢支cream, 夜晚就搽油~~


不過搽多多o野都係假,


千祈唔好暴飲暴食,


令個肚大得好快...


等佢慢慢逐少逐少大, 就冇咁易爆紋!


我一直都好努力提醒自己呢件事!





次次我搽o野pok都唔太享受,


有時佢訓緊覺, 畀我捽醒左~~


之後佢就會狂踢投訴!!







留言