悲...又失眠!

仲有兩日就38週...


以前唔特別鍾意訓覺, 覺得浪費時間, 因為每日都有好多o野想做...


而家, 無論前一晚幾點訓, 第二朝奉旨六點幾就眼光光, 典來典去...


令我好懷念可以一覺訓到安樂醒.....


失眠唔係因為特別多o野諗, 每逢六點幾, 突然好多生理需要, 去廁所、肚餓、pok pok 郁o黎郁去......全部都唔係我o既生理需要...


之後想訓番? 大概係兩三個鐘之後o既事, 但係兩三個鐘之後要返工, 又可以訓多幾耐呢??


已經好耐冇試過一覺訓足五六個鐘......


有朋友見到我咁, 不禁說句:「當mama真的很偉大!」


但我可否選擇不要在這方面證明我很偉大??


我真的有這麼偉大嗎?



***


終於等到放產假~~希望可以訓o下晏覺...


但pok冇幾耐就出o黎, 我又可以訓多幾多日呢?


life要完全調校過晒, 到底我應唔應付得到呢??


我知我知, 我可能應付唔到.....但係可唔可以唔好用失眠o黎訓練我??







留言