終極肥腫難分


39週......


做乜都假, 之前keep得點好, 都會變成超級腫.....係超級!!


雙下巴唔夾都有, 手手腳腳又腫到癲......


最慘就係......個鼻真係腫o左......勁樣衰......


唔怪得Kelly要咁早攞BB出o黎~~


Pok 未有動靜, 都係鍾意將我個肚撐到「行」晒!


畀我偷影到佢變成三角形!!




起晒角咁, 到底係乜o黎??


咪就係好好打o既 pat pat 囉!!


成日gut 起個晒!~~冇o的儀態~~





最後一個二人世界生日飯, 去o左浣沙廚房, 好好味~~


咬落去o的上湯bit晒出o黎! 正!



炒飯最掂.....



本來想叫柚皮, 叫錯變o左腐皮包包, .......



京葱黑豚肉, 好滑耶!



水晶肉, 點黑醋好好味!


簡簡單單就過o左個最後的二人世界生日!! 我鍾意靜靜地!!





已經放o左一個禮拜產假, 放假威力真大!


唔係食就係訓...


一個禮拜重o左4磅, 係4磅!


之前成個月都重唔夠5磅~~使唔使重得咁快?


pok千祈千祈唔好over-stay,


再stay多1 wk我咪再重多4磅?


限你39wk之內好快o的出o黎!!


唔好迫我殺人呀!!






留言