巨爵pok誕生回憶錄

八號颱風訊號高掛的晚上

我像隻大肥豬攤在梳化上...很悠閒地很安全地睇緊阿蘇...

等緊老公做完o野返屋企...

突然間...個肚好清脆地發出「卜」一聲,

呵呵...點解pok今次踢得咁大力o既?

隔o左一陣, 稍移玉步, 去個toilet先, 點知一起身......

嘩.....咁多水.....(好彩o係廁所, 唔係o係廳...)

....."OH! 穿o左水!!"

由於冇乜點痛, 好冷靜咁打畀老公...

老公仲做緊o野未埋尾, 拿拿臨坐佢老闆架車, 返屋企接我, 然後再去醫院...

(去醫院沿路搵架的士都冇...周圍都係倒下的樹, 等我仲好老定!!

好彩老闆車我o地, 如果唔係真係唔知點算好!)

去到醫院, 十二點幾...

check o左一陣就入待產室...



仲笑得出, 證明唔痛...

之後兩三點開始, 就feel到大痛,

之後就不斷問住姑娘幾時可以打無痛.....

點知姑娘好似唔係好願意.....話bb心跳唔係太理想, 唔可以打無痛住...

惟有捱落去啦!!



如是者痛o下又停o下....咁就過o左三四粒鐘...

乜都唔記得喇, 淨係記得自己o係張床度猛典...

(聞笑氣同打止痛針都冇用ga!! 呃人ga!!)

等到醫生朝早七點幾o黎.....check到只開o左六七度...

要再痛o下先...終於捱到九點, 姑娘話可以入產房喇~~



入到產房, 成個刑場咁, 白色lighting, 同待產室黃燈氣氛好唔同!!

入到去set好個陣, 醫生姑娘就叫我push...

「xx (我個中文名), 出力! 出力! 出力!」

「唔好典...唔好郁...推啦!」

push push push......(停)

push push push......(停)

push o左半個鐘...我已經筋疲力盡, 問醫生仲有幾多, 「仲有半吋!」

push push push......(停)

push push push......(停)

「仲差幾多?」

「仲有半吋!」



push push push......(停)

push push push......(停)




「仲差幾多? 可以用吸盤未?」

「未呀! 仲有半吋!」



「點解push極都仲差半吋??」



想再push已經冇乜力, 全身都軟晒...發唔到力喇!!

於是, 我做o左一個我認為係人生入面最冇用的決定...

「醫生, 不如開刀吧!」

醫生: 「好呀!」

(心諗: "oh! 醫生! 你唔係循例都要勸o下我先ga 咩??")



Anyway, 我好快就畀姑娘推o左落手術室,

見到個麻醉醫生, 我記得有求過佢快o的!!

之後, 醫生三兩下手勢, 我就聽到 pok o既喊聲...

就係咁...

pok 就出o左世喇!!





成件事都唔夾o既!!

點解我push得咁辛苦都見唔到pok~

而家攤o係度咁舒服, 咁快就聽到佢喊?

之後幾日o係醫院,

隔離床兩個mama都順產成功!!

個心好唔忿氣...



之後, 我為o左呢件事,

抑鬱o左好一段日子...

一諗起, 就覺得自己好冇用...好想流淚...

點解我咁冇用咁易放棄呢?



 pok, 希望你唔好怪我呢個咁冇用o既mama~

以後o既日子, 我會用好多好多愛補償番你!!

pok, I love U so much 呀!



P.S. 好彩有你, 我先可以overcome到!

pok真頑皮, 趁papa最忙o既時候出世,

不過你都好盡力公私兩邊走, 做個好老公, 好爸爸, 多謝你!





見到你咁滿足o既樣, 乜都抵番晒喇!!



以後, 我o地就變成三個人喇!

我們一起努力吧!!

(對不起, 少女漫畫主角上o左身!)



又 P.S.

事後好多朋友問我最痛o既時候到底有幾痛...

sorry! 我真係詞窮! 諗唔到用咩形容詞最貼切!

如果話係十級m痛, 我覺得都唔可以充份表達到!


雖然試產失敗, 但若時光倒流, 畀我揀多次, 我都會揀順產!

因為我覺得做mama經歷o左呢種痛,

就更加珍惜彼此!





留言

  1. POK出世時已經咁圓 , 難怪你PUSH唔到架 ,  依家你咪補償緊POK囉 , 日日同佢搏鬥 , HAHA , POK由出世開始同你搏鬥到依家 !

    回覆刪除

發佈留言