I love u...你會否聽見嗎?

為免老公再唔知醒起身返工...

我由日更轉做夜更...

希望呢個schedule行得通啦!




不過就算幾影響工作,

一抱住pok,

佢就會變得好深情,

仲深情過望住我!!

抵晒喇~~抵晒喇!!



Pok 仍然鍾意半夜爆喊,

當老公的四大法寶,

(安眠曲, 搖搖床, 奶咀, 搓肚仔)

都唔能夠成功安撫到佢,

 我惟有使出我o既最後武器,

唱肉麻歌仔是也!

我諗每個mama都有一首tum BB o既飲歌...



而我, 唔知幾時開始...

每次見到pok喊,

都好想唱呢首歌...

「I love you, 你會否聽見嗎?

你會否也像我, 秒秒等待遙遠仲夏,

I love you, 你不敢相信嗎?

我已深愛著你, 見你一面也好, 緩我念掛...

你應該知道, 你應該感到, 誰人愛你!」

肉麻到呢...

我要澄清...

我唔係Leon fan屎,

但係都好想唱呢首歌!

有一次唱到「我已深愛著你...」

仲感動到自己都想喊...

好誇張啊!!

無辦法啦~~產後抑鬱係咁ga喇!!



唱完又唱, 如是者重覆幾次,

pok 就會好想訓覺...

暫時都仲work~

好彩!



留言

發佈留言