唔該你溫柔o的呀!

返o左屋企差不多兩個禮拜...

沖涼呢件事,

暫時由陪月代勞。

陪月到而家都未放過假,

我仲未敢幫pok pok沖涼,

不過pok好怕沖涼,



一除衫即刻知咩事, 縮作一團!




仲嘔「白」泡~ (其實係奶!)




落水超緊張!




仲嗌晒救命!

(當然, 佢唔識嗌救命!)




「姨姨, 請你溫柔少少當幫忙!」




「我怕痛ga!」



日日沖涼都鬼殺咁嘈!




抹完身先識笑番咋!



如果佢enjoy o的, 我會勇於嘗試,



但係睇佢咁o既樣,

一諗起要幫佢沖涼就「閉翳」

 (原來正確寫法係「贔屭」! 好深啊!)



有次仲沖沖o下突然痾poo-poo,

搞到成盤水變成「蛋花湯」!!



從此, 佢又多o左個花名叫做「蛋花公主」!



今個禮拜日,

陪月放假,

得番我o地兩個...

希望到時順順利利!!

我同老公都要唱番句...

(...祈求天地放過一雙戀人 怕發生的永遠別發生... )

唔知到時會點呢?



緊張緊張!



留言

  1. 嘩 , 你咁講 , 我以後都唔飲 " 蛋花湯 " 喇 !

    回覆刪除

發佈留言