捱餓的pok兒



餵mama奶個幾月,

一直都係泵出o黎,

見到 pok 食得好,



我都盡量餵, 每日泵泵泵...

曾經狀態大勇...

一次泵到五安奶...

不過那個黃金時間似乎已成歷史...



今個禮拜...

突然唔夠奶,



最多都係泵到三安幾...

最少泵到一安咋...

非常挫敗!!



到底我做錯o左咩?

唔夠奶好多原因...

我知我知...

食錯o野?

冇!

(乳鴿豬膶淡豆豉麥製品木耳通通冇食!)

飲唔夠水?

可能啦!

(但係我今日飲o左四碗木瓜魚湯喎!!)

唔夠訓?

一定係!

(但係之前一樣唔夠訓啦! 咪又係有!)

壓力大?

可能掛?!

(愈想泵愈泵唔到?!)

總之, 奶少到我好想放棄!!

泵成半個鐘, 都唔夠 pok 半餐!!

人又眼訓, 個胸又痛...

佢一餐要食成四安幾o架!



氣餒...

仲有成個幾月先至返工...

好想好想餵多o的...

不過泵極都冇...

我又可以點呢?

唔通係天意?

pok...



我知我知...

餵唔到人奶不一定是壞mama,

餵全人奶不一定是好mama...

我知我知...

但係又過唔到自己o個關喎!!

我唔想咁快放棄, 但係現實歸現實...

最近感到精神同身體都好疲倦!!

疲倦o既時候,

意志力特別薄弱!!

點算好呢?




留言

  1. 我表姐 , 第一胎有谷奶 , 但都無乜 , 第二胎胸都無大過乜滯 !
    我個姨甥女 , 都係晚晚喊到拆天 , 一擺落床就喊 ,
    好在住村屋無嘈到人咋 !
    我表姐同姐夫 , 唯有晚晚都輪住抱 !
    唔覺唔覺 , 咁就三歲 !

    回覆刪除

發佈留言