爆喊是福, 扭計無罪!


不知從哪天起...

pok 10pm ~ 1am...

例必扭計爆喊...



10 ~ 1

是 pok 兩餐奶之間的空檔時間...

通常吃過 10 點那餐奶,

便一直囉囉攣...



有時扭抱、有時大叫、有時爆喊!!

總之三個鐘內...

又抱、又tum、又奶咀、又搖搖床...

用盡辦法, 每晚如是,

如此就過了六個禮拜...



偶然 pok 10 ~ 1 會訓得好好...

我o地以為終於甩難...

誰不知其實是噩夢的開始!!



因為只要 pok 10 ~ 1 訓o左,

半夜一定會爆喊扭食奶...

萬試萬靈!!



如果依照佢 o既 routine...

10 ~ 1 係扭計中度過的話...

咁佢半夜就多數唔會扭計...

一覺訓到五六個鐘o架!



大佬!

係五六個鐘呀!!



係好多新 mama o既夢想...

而我竟然垂手可得...

換來的,

只是 10 ~ 1 o既爆喊同扭計...

於願足矣!!

仲想點丫??



我實在好感謝主呀!!



最近...

pok 1am 食完最後o個餐奶...

有時竟然訓到第二朝七點幾八點...



嘩!!

叫做戒o左夜奶o架喇!!

真係感動!!

天父滿有恩典!!

仲想點呀??




我好滿足o架喇!!



陪月返埋聽日咋!!

嗚嗚嗚...

o黎緊先至係戲肉呀!

到底我搞唔搞得掂呢?










留言