第一千名訂閱者...


原來呢個beauty blog...

就o黎一週年喇!!

(第一篇blog launch 係 30 Nov 2008!!)

咁高興, 梗係要搞o的事賀一賀佢啦!!

呢個月,

我o地陸陸續續會有遊戲同大家玩...

慶祝我o地開blog 一週年!!

哈哈!!



第一炮

就係重施故技,

玩訂閱者!!

今次係第1,000位訂閱者,

就會得到以下禮物...


Vichy Corrective Foundation, Guerlain Mascara, Chanel Nail Color, Estee Lauder Lip gloss, Paul & Joe Pencil & Eye Liner



MJ Eyeliner, Dr. Hauschka Lip Colour, Eyeshadow Palette,
Missha BB Boomer, Apivita Body Milk

共十件!!

錯過o左上次o既訂閱者...

今次不妨碰碰運氣!!

十件獎品等緊你!!

(好似台慶送大禮咁!! 哈哈!!)

已訂閱o既朋友唔使咁灰...

因為o黎緊就會有個game for 訂閱者!!

不日公開...

訂閱者記得留意!!



至於我...

就會o係 30 Nov 正式出關喇!!



而家呢位小朋友...

兩個月喇!!

每日生活就係...

換片、餵奶、沖涼、「暗」訓覺、洗奶樽、洗BB衫中度過...

 好快...

我就暫別呢種生活,

重投工作!!

好想返工...

但又好唔捨得呢個小朋友...

真係矛盾啊!!

哈哈!!

大家等我!!





留言