一晚砂糖一晚shit


潛水一星期...

也是首個沒有陪月的日子...

果然非同凡響!!

然而...

打擊唔只一個!!



呢個禮拜...

日頭雖有奶奶幫手...

但始終太耐冇湊...

好多o野未上手...

事事仲要自己親力親為!!

於是...

日頭冇得訓!





夜晚...

老公呢個week連續通三晚頂...

訓覺成為他的奢侈品!!

於是...

所有 pok 之事務...

都係我 follow 番!!



pok 的扭計能量...

並沒有減弱!!

以下呢分鐘...

你可能會覺得...

 pok 扭計都扭得可愛過人!!

但當三個鐘都係咁o既時候...

你話係咪人都癲?






我諗...

我好快夠資格入青山~~

唔係東京o個個南青山!!

SORRY~

我開始有妄想症喇!!







pok 都有可愛o既時候 (夜晚!)

激喊之後o個晚...

當我有晒心理準備迎戰o個三粒鐘...

怎料...

當晚超平靜...

pok 飲完奶自己靜靜o地左望右望...



又自己覺覺豬...



冇扭計!!



冇投訴!!



輕輕鬆鬆鄧梓峰~~

同佢玩 o下 tummy time 之後...

竟然又訓到七粒鐘喎!!

Yeah~



Yeah~



Yeah~



好爽呀!!

如果晚晚都係咁就好喇!!

仲開心過去日本shopping呀!!





就係咁...

pok 一時請我食 poo-poo...

一時請我食粒糖...

咁就過o左一個禮拜...

日頭沒陪月,

夜晚沒老公幫手o既日子!!

 


回憶...

總是輕省的!!


留言