六安童?




最近POK POK苛索無道!



平時食開五安奶...

每隔三個鐘食一次...

前幾日...

食完五安之後...



我拎開個奶樽...

佢仲o係度叫生晒...

又喊生晒...




個樣慘到呢...

OK!! FINE!!

開多一安畀你囉!!

點知...

唔夠兩分鐘...

又 "對" 晒!!



仲想食?

又點知...

隔兩個幾鐘之後 (都未夠三整粒鐘!)...



又扭計...

有冇咁肚餓呀?

塊面已經「冇乜肉」(反話!) 喇喎!!

已經係同月齡小朋友之中第二「瘦」喇喎!! (反話again!!)



唔通食奶粉都有「猛長期」?



(「猛長期」係乜? 唔解釋咁多喇!! 自己上網查啦!!)




於是呢兩日...

就畀 POK 開始食六安奶...

餐餐清晒!

再咁落去...

好容易OVERWEIGHTo架喎...

唔知會唔會keep住食六安...

做「六安童」呢?



一罐奶粉從此又消耗得更快!!

貴啊!!

 



以前總覺得...

mama們圍埋一齊...

討論小朋友食幾多安奶...

簡直係天下間最無聊的話題!!



而家覺得,

BB食幾多安奶,

簡直係比全球氣候暖化、政改方案等等...

更值得討論的問題...

 


p.s.

POK POK 劇場


「mami, 畀多少少奶奶我飲丫! 少少咁多多丫!」
(設計對白)



「畀多少少啦!! 少少咋嘛!! 咁孤寒o架!!」
(設計對白)



「...











留言

  1. POK POK 劇場好正呀
    [版主回覆12/23/2009 22:02:00]等我整多 d pok pok 劇場先!!

    回覆刪除
  2. haha,原來pokpok咁食得! pokpok咁可愛,直頭可以拍奶粉廣告,到時有贊助,食多啲都唔怕
    [版主回覆12/23/2009 22:02:00](Empty)

    回覆刪除
  3. 嘩...6oz仲要3個鐘一次..? 會唔會密左d? 我以家餵人奶4oz多d, 3個鐘一次都比人話叫多...!! 我驚佢嘔..又驚佢個胃大左呀~
    [版主回覆12/23/2009 22:01:00]咁pok pok 大個 d 丫嘛! 真係勁擦得呀!!

    回覆刪除
  4. 好可愛, 食得又瞓得咪好囉
    [版主回覆12/23/2009 22:03:00]咁又真係好過唔肯食奶o既~~

    回覆刪除
  5. 丫!!佢真係好食得啊!! 哈哈~~~ 不過我grandma話食多d奶..第時快高長大=p
    [版主回覆12/23/2009 22:03:00]YESYES, 最緊要健健康康!

    回覆刪除
  6. 不如索性開7安....可以試下係咪可以隔四個鐘一餐啊,,,,,,,,,,
    做MAMA既..真係...食得少、多..都擔心一餐...不過..POK POK真係肚餓都無計個BOR.....食唔飽..好陰公豬架..呵呵...我係妳另願佢肯食....
    [版主回覆12/23/2009 22:00:00]o岩o岩轉六安咁快畀七安?? 唔掂呀! 佢而家食六安嘔奶情況多左, 唔敢畀咁多佢食呀!!

    回覆刪除
  7. 咁可能仲未食得到7安...或者掃風掃耐D幫下佢落格啊(因為..嘔奶有可能係D奶奶仲未落到格WOR....)咁就睇定D先啦...POKPOK加油...

    回覆刪除
  8. 其實我一向都有睇你地個blog..不過今次係第一次留言
    因為你個女實在太"醜樣"喇 "醜樣"到爆
    加埋你d對白好攪笑...."比多少少我食啦"
    我個fd個仔又係超巨同埋超大食...出世已經有8磅幾...同埋佢塊面成日都敏感呀...成身都好乾...有咩BB護膚用品可以介紹下呢 (攪咩我都變咗好似媽媽...其實我未結婚架 )

    回覆刪除
  9. 食得多又怕佢太肥...做媽咪好矛盾架..唔食又驚佢瘦.

    回覆刪除
  10. hey J & N~~~This is Queenie from Angus' Beauty Concept!! OMG!!! You baby is  terribly "NOT-CUTE". And is horribly "NOT-FAT", you may want to control her "intake" gradually   

    回覆刪除
  11. 真係有番咁上下呀!!
    朱古力依家都係飲6安咋~~有時仲得一安(佢就處於厭奶期,POKPOK就猛進期,,哈哈)

    回覆刪除
  12. 為食Pok Pok (為食豬豬) .... Natalie 你會唔會改錯左名ar?? haha~~ Miss u

    回覆刪除
  13. POK POK 劇場好搞笑, 忍唔住係office 度笑出o黎

    回覆刪除
  14. 好掛住 pok pok 呀 幾時再有 pok pok 劇場睇呀??? 次次見到呢個 blog update 左 都好希望係 pok pok 出場嫁

    回覆刪除

發佈留言