出關 - 多謝各位!



終於正式出關喇!!

心情?

好複雜囉!!

又好掛住我家pok pok,

又好想重出江湖,

因為o係屋企實在太.....太太悶喇!!

家庭主婦呢份工都唔係咁易打...

算把啦!!

再度投入工作!!



一返到公司!!

當然...

成張枱都係 products...

呢度我已經清o左一半架喇!!

我張枱放假前係天堂o黎架!!

冇o野架!

而家又打返落地獄...

唔通又要Janice出馬教收納??



幾時可以見番個枱面呢?

冇人答到呢個問題喎~~

哈哈~~




枱底下的風光!!

OH!!



清o左兩日...

終於有番少少位做o野!!

好開心,

收到有o的 press gifts 真係好o岩用呀!!

今日收到Body Shop 的 Baby Skincare...



好可愛呀!!



好鍾意把梳 & 毛巾仔呀!!

So cute!!

Thank you Dona!!



仲有我放緊假推出的...

Tsumori x Shu Uemura Xmas Collection,

我以為放o左假冇架喇...

點知今日收到呢個化妝袋

同埋粉紅色貓貓 eye pillow!!

So pretty!!

I'm lovin it ar!!





仲有仲有,

同事送畀 pok pok o既禮物!!



wow~虛榮感即時作祟...

超正! 又實用!

多謝晒同事們!!






留言

發佈留言