湊 pok 十大最愛 (上)



呢位小朋友...

三個月喇!

三個月話長唔長,

話短唔短...

有時夜瀾人靜,

都仲未接受自己係 mama o既身份!!



哈哈...

轉變實在太大喇!!

加埋返工...

仲有好多o野要適應o架!!

仍在努力中...



上次睇完小克,

佢數自己o既十大最愛...

同埋十大最憎,

等我又數一數...

湊pok十大最愛...

(一)

聞臭頭...



無論o岩o岩沖完涼...

定係成日冇沖涼...

pok 個頭都有陣 "up" 味...

(可能因為pok頭髮多...)

加埋o的奶 (蘇) 味...

勁好聞呀!!



(二)

摸腮位



根據非正式統計...

BB呢個位係最滑o架!!

趁佢而家仲控制到...

摸番夠本...

遲o的佢肯定唔肯畀我喪摸o架喇!!



(三)

 狂check facebook...



 將pok pok o的相放上FB,

會不停翻睇翻睇再翻睇...

嚮屋企上網會睇...

(明明自己部電腦有好多!)

返到公司又睇...

連搭地鐡...

都會用MOBILE 上 FB再睇...

真係好鍾意睇o的留言o架!

見到o的UNCLE AUNTIE 盛讚pok pok,

真係忍唔住要睇好多好多次!!



(四) 狂影




無論pok pok 訓緊...

食緊奶...

扭緊計...

玩緊...

笑緊...

定係喊緊...

都好鍾意拎住部相機連環快拍佢!!

搞到個hard disk 爆晒喇!!

多謝老公買部500D畀我,

等我可以狂影, 喪影, 怒影,

最近佢仲買o左個 1T o既 external hard disk 專放 POK 相,

唔知幾時會放滿呢?





(五)

清潔耳仔



唔知點解...

佢對耳殼好易污糟o架! 日日都要幫佢清理...

幫佢 "聊" 耳仔o個陣...

佢勁 enjoy 呀!!

好 "c" 服咁o既樣...

同埋抹o左勁多耳屎出o黎,

勁有滿足感喎!!

(bb 耳窿都好污糟ga, 但係最好唔好清啦!!

驚整親佢呀!~ 醫生話o既!)



(仲有五個最愛, 密切留意!!)






留言

  1. BB真係好得意呀~
    [版主回覆12/23/2009 00:39:00]thx ar!

    回覆刪除
  2. 你好呀~~我系一個偶然既機會下遇到你個blog架,就系你引用我朋友既生仔過程而知道pokpok既存在呢,哈哈!好想認識你同pokpok呀~~唔知得唔得呢?我個女女都已經7個月大啦~~~請問你有無玩facebook呢~~^^可以做個朋友嗎?可以交流下d湊女心得wo~~~
    [版主回覆12/23/2009 00:39:00]係呀! 原來佢係你個FRIEND, 你個FD REALLY 好搞笑呀!! 好鍾意佢o既生仔description ar~~笑到我 D FD 碌地!! 你私人留言我啦!!

    回覆刪除
  3. Hello Pok Mama, you have moved home ar. You said you kept looking at pokpok photos. I agree with you ar, you will never feel fed up with your own baby gar. I am now in 30 weeks, my baby moves alot and the move is very strong! I always touch and pamper my tummy and keep talking to it all the time gar, and never feel tired with it gar!
    [版主回覆12/23/2009 00:37:00]oh......30wks.....still comfortable la......Add oil and enjoy ur last stage of pregnant life la!! Really precious ga!! You will be very busy n u'll need great effort to get use to the new life when baby comes out!! ......boy or gal?

    回覆刪除
  4. Boy lei gar! is 大食B. I need to eat every 2 hours!!!

    回覆刪除
  5. 你有冇追開佢個blog?佢份人都好揹笑ge...哈哈~我地9唔9都有d聚會一齊玩的~~哈哈~你add我facebook有好多想睇 ge~~kawaihoky@hotmail.com

    回覆刪除
  6. 我都成日o係公司上facebook 返睇pok pok d 相,做野做到好悶好蚊,睇完pok 相就會即刻微笑返

    回覆刪除

發佈留言