屎上最徬徨嘅一天!




上個禮拜日...

我o地 blog 搞gathering...

大家都知啦!!

平時 sunday 多數我同老公兩個湊 pok pok,

咁要搞gathering喎, 邊個湊呢?



咪得番我老公囉!!

不過o個日pok pok 整o左壇杰o野畀佢嗲o地嘆!!

嗲o地感慨之下,

o係facebook 寫o左以下一篇note...實在太好笑喇...



決定同大家分享!


注意: 屎尿屁字眼可能會引起觀眾情緒不安, 敬請留意!!








嘩!尋日勁咯!

話說POK MA尋日去咗搞佢個blog 聚會!


令我可以有一次難得同Pok Pok 二人世界嘅機會,


好喇!一餵完奶, 佢就想屙
”§”

(我點解會知呢?只要大家睇番佢谷紅片段就知原因喇!


佢尤其鍾意坐喺我大脾屙,唔知係咪因為夠肉地呢?)


我見佢屙得咁高興咪放佢喺梳化坐住慢慢屙囉!


放低佢之後,我就去洗衫啦......


突然間聽到佢爆喊, 我就即刻由廚房衝出黎睇吓咩事,


根據我嘅估計,可能係佢儲左兩日,
”§”多得滯, 由後面漏出黎

正當我想讚自己醒目仔之際,我先發覺原來我係白痴仔至真。
因為佢實在屙得太多!

多到谷住晒係條片後面而我又唔知喎!

我諗住放平佢同佢換片嘅時候!一放平就知大鑊喇!

佢成個人嘅重量壓咗落條片度,啲 ”§”就順勢由條片流到佢成個背脊都係!

三層衫都中招!

咁我唯有一個人同佢沖涼,但係當時我真係唔知應該做咩先


好徬徨!除衫先又驚佢凍親!抺左先又驚之後件衫Hi 番落去!最慘係成件衫都係 ”§”, 仲要係過頭笠喎,Pok Pok個頭又大,我唔知點除先唔會整到佢個頭......

呢個時候,佢竟然係度笑......


就係呢件衫喇,案發前仲笑得幾咁開心!


(音樂響起......請參考楊千x嘅小城大x)

脫下來,豁出去,可糞便染雙腿,抺完屁股卻撈亂程序 (~冬冬懂動凍冬~)


佢回頭,我不許,連埋衫剝清佢,脫埋褲先再洗極疲累


每年這天記得再流淚



換完之後,又係咁笑!佢就笑得開心喇!難為佢Daddy



hehe!! 好彩好彩!!

避過呢一劫!!

睇o黎都係整定 daddy 要做阿女o既奴隸!!

哈哈哈!!

daddy 處理得好好!!

下次呢o的咁繁複o既手續都係留番畀daddy搞啦!!

老公加油!!

yeah!!





留言

  1. pok pok真係好得意呀, 又靚女 .....
    我個陪月教我, 可以"逗"住佢去廁所痾s ga喇!! 我個仔滿月之後, 工人姐姐朝朝 "逗" 佢, 睇下有無得痾 ... 到而家8個半月, 我阿仔好少痾係條片度.
    [版主回覆01/22/2010 11:51:00]我奶奶都有逗呀! 不過而家天氣凍, 我又冇買暖爐, 驚凍親佢, 等暖o的就會keep住逗!!

    回覆刪除
  2. 又真係好大工程喎~
    寫得輕鬆又搞笑 :)

    回覆刪除
  3. POK POK 好可愛呀!!! 我個寶寶LamLamB十歲啦,見到POK POK令我想起囡囡BB時!!^^ Add Oil~~

    回覆刪除
  4. 唉也真係笑死我啦 歌詞正到呀!!!

    回覆刪除
  5. ......我同老公都試過呀, 笑到我地死呀, 又係唔知點算好, 笑住同bb整屎......

    回覆刪除
  6. 做老豆幫下手都應該,可能Pok Pok專登整蠱Daddy

    回覆刪除
  7. 真0係笑爆咀  
    果日gathering真係辛苦曬la!

    回覆刪除
  8. 哈哈哈~~原來pok pok daddy果日咁大獲!! pok pok真係抵死又可愛, 佢笑起上黎好甜好sweet呀!! *我想問下可唔可以send返果日gathering既大合照比我地呀??

    回覆刪除
  9. 我都試過咁樣...勁唔知個刻想點...
    到底換衫好阿....定沖涼好....勁無奈...又驚整到佢成頭都係

    回覆刪除
  10. Yeah, Pok Pok Papa Super! has done a mission impossible!  Pok Pok is so funny, was laughing so happily when daddy was in trouble!  She must be having a big relief after the big poo poo! Heeheehee.

    回覆刪除
  11. 唔該頒個獎俾 pok pok daddy 吖!

    回覆刪除
  12. 嘩~~首歌好正呀! 我都感受到 pok dad 果下旁惶既感覺

    回覆刪除
  13. 哈哈哈, 湊bb真係好難, 要貼身服待

    回覆刪除
  14. pok 爸唔洗打電話俾 pok 媽求救 自己一個人同屎撈人作戰, 好勁呀
    pok 媽以後可以放心交 pok pok 俾pok 爸啦

    回覆刪除
  15. NATALIE, 你個b真係可愛到爆呀!!post多d佢d相呀!

    回覆刪除
  16. MaGmaG♥熹琳幸滺♥2010年1月29日 上午12:45

    hahahaaaa, 笑死我.....

    回覆刪除
  17. 真係好鬼好笑.忍唔住,舊post都要回一下.

    回覆刪除
  18. Hi ! 我剛路過...差d 以為係新 post, 但諗諗下唔係喎 ! Pok 大個左架啦喎 !!!! Hahaha....原來係當年今日...Kkakakak 差 d 唔記得今日係 2011 既 22-Jan ...heheh Pok 真係好得意呀 ! Daddy 真係笑死 !!! 我第時有 BB 都要請教佢至得 !!!

    回覆刪除
  19. Hahahah ...Daddy 今日....."每年這天記得再流淚" ....
    [版主回覆01/23/2011 00:46:00]哈哈哈~~當年今日!!  好好笑, 等我都提番pok 爸 先!!

    回覆刪除

發佈留言