新COLUMN - 我的懷孕之旅 (回顧)


其實pok pok 未出世之前, 一直有o係我自己個blog度記低懷孕過程,

第一次馱bb, 所有經歷都好似探險, 唔知自己o係咩位置, 唔知下一步會點,

身邊朋友又多數未生仔,


同佢o地講好似對牛彈琴,

佢o地聽完都唔知畀咩反應我好!!

哈哈!!

惟有寫blog發洩!!

馱住 pok pok o個陣, 日子到底係點過o既呢?



o黎緊就將我o既懷孕歷程同埋湊初生 pok pok o既苦與樂,

o係 iwritebeauty blog 再 post 一次,

等多o的媽咪可以分享到!!

未結婚未懷孕o既都可以當趣事咁睇!!



其實...都幾笑中有淚o架!

第一篇...

就由我發現自己有o左講起...



我們之間......有了第三者!!
(原載於2009-03-31)



消失左太耐喇! 真係唔好意思, 有好多野想寫呀, 發生左好多事! 奈何體力同埋心機都好有限......連Beauty Blog那邊都冇乜心力update~


而家終於穩定 D 喇! 可以講下呢幾個月發生左乜野事!!

無錯~~就係我同老公之間出現左第三者.......

呢個不速之客, 真係令人措手不及, 用左好一段日子消化呢個咁突然0既消息! 幾經辛苦, 終於捱過左最難捱0既時間~~等我逐 D 回顧下呢個令人咁坐唔安訓唔落0既過程~~畢竟都係又痛苦又難忘又驚喜0既複雜心情~~呢三個月, 從未試過覺得時間過得咁漫長...

就由第一日講起......

話說去完東京, 成個人仍然處於極度興奮與疲累之間, 我發現我親愛的大姨媽遲左 5 DAY 都仲未來探訪我, 我都未覺得有問題, 因為佢試過遲到 7 DAY 咁多! 不過對波又谷到好鬼痛喎~~同埋0係東京已經FEEL到超級姨媽痛, 為何遲遲都唔0黎先? 心諗唔通......我TOUCHWOOD TOUCHWOOD 我 TOUCH TOUCHWOOD , 心血來潮, 一於買支棒驗驗佢!! 等左幾十秒 (定係一兩分鐘呢???) 總之時間好似過左成粒鐘咁漫長......

結果如下......

當時我個表情......我諗大概都係
咁啦, 同埋個口要用隻手托一托先至可以合番埋.......

喂喂喂......咪住! 左邊0個條好浮0者!!!!! 點先??!! 信唔信你好先??!! 連打畀老公都覺得唔需要!!

於是我影左呢張相, 拎畀有用棒棒經驗0既 friend 睇, 佢毫不留情咁話: 「其實都好明顯下喇喎!! 你快D去睇醫生把啦!!」

睇咪睇!

一照, 結果如下......

醫生話:「係啦!證實係有左BB啦!而家5 weeks倒!呢個圈係BB間屋,即係胎囊!而家仲未照到心跳,過多兩個禮拜再0黎照啦!」

間屋, 直徑1.18cm.....




↑  ↑  ↑ 

我個人, 0係照完之後幾日, 一直都係呈現呢個狀況, 唔知點形容喇!


(待續......)








留言

  1. me too me too,去年我都係FEEL到超級姨媽痛, 為但遲遲都唔見佢0黎!
    我老公嗌我USE支棒驗下,我見到個結果都立即有暈嘅FEEL,仲吾肯相信,再驗多兩次tim!
    跟住過兩日睇E生,就話我有咗5個星期嘞

    回覆刪除
  2. 哇~~好想繼續睇呀﹗~~~

    回覆刪除
  3. 好緊張呀,......快d 有下一期啦...

    回覆刪除
  4. 幾時有下集???? 追看中.....

    回覆刪除
  5. 好想快d睇下一集, 哈哈

    回覆刪除
  6. pok pok 真係好可愛呀!!! 好想抱下佢喔~~

    回覆刪除
  7. 哈哈, 我果陣唔係你咁... 我一直好似自己呃自己咁... 唔會係既..邊有咁好彩.... 等到last minute 先去買棒棒, 去到屈人寺, 都要再去買萬ging格價...我係要睇下邊隻牌子無做特價, 2邊都有得買既, 99.9%準同邊隻最貴lor...因為驚cheap野驗既唔夠準~~ check完打去睇醫生仲要等3星期(排期)... 果陣又驚又要呃自己~~
    [版主回覆01/29/2010 23:09:00]哈哈~~實不相瞞~~我都有研究過應該買邊隻, 後尾買左隻中中挺挺o既.....我知道之後即刻去法國醫院睇婦產科, 貪佢快唔使等!! haha.....之後仲試左兩個醫生, 先至決定stay....所以我開頭照得好多o下ga~~

    回覆刪除

發佈留言