Overweight? o_O



每個月o既 15號, 呢個小朋友就大一個月喇...

pok pok 而家四個月.....

今日去健康院打針...

例牌磅重, 佢竟然有7.91kg!!!!!!!!!!!!!!



姑娘一見到佢個肚腩, 即刻叫佢「肥妹」...

其實之前已經有晒心理準備!!

因為o係屋企著住衫磅, 再睇番個成長chart, 已經知道佢over-weight!!

估唔到, 除晒衫磅....都係OVER-WEIGHT!!!



係因為食六安奶之過? 定係隻奶粉太肥仔之過?

anyway~~肥到要見醫生囉!!

不過醫生又話唔使幫佢減奶量喎!!

咁點先??

有乜點呀?? 尤得佢囉!! 

唔通唔畀佢食咩? 好慘o架!!



雖然佢OVERWEIGHT,

不過其實我都唔係好擔心...

證明佢吸收得好好!!

內心深處仲有o的沾沾自喜添!!

嘻嘻!!

BB都係肥o的比較可愛!!




唔...

其實pok肥得o黎都幾可愛丫?!

你o地話係唔係呀?

(又o係度讚自己個女!)

冇辦法啦!! 其實個個阿媽都覺得自己個女最最最可愛o架!!

(even 佢唔可愛...)





pok 最近狂流口水...

口水肩一日換到黑...

而家好努力幫佢搵o的靚o既口水肩...

個領位唔可以太細,

有o既記住話我知!!

hehe!!






p. s

POK POK 劇場

話說POK POK 開始識抓o野...

成日手多多...



um...一陣間如果mama畀o的偷工減料o既奶奶我飲...

我就使出我呢隻利爪對付佢...




「嗚...o的奶奶真係偷工減料o架!! 我唔制呀!!」




精精地你o地下次畀足六安奶奶我飲!

如果唔係嗲哋都冇情講呀!!




留言

發佈留言