pok pok 病了!

一路以為 POK 身體都唔錯丫!!

冇乜病痛...

點知經過新年極度嚴寒o個幾日,

可能周圍拜年太頻撲啦, 出出入入, 又冷又暖...

POK 終於病o左喇...



嗚嗚嗚...

好多痰...不停咳咳咳...

咳到嘔奶...


夜晚經常咳醒...

咳醒o左就會喊...

要起身 "暗" 佢訓返...

佢訓得唔好...我就更加訓唔到...

成日心掛掛...

真係心痛...



心痛心痛心痛心痛 X 1000000000000000000000


呢幾日體力都非常透支...


救命呀!!

下一個會唔會係我呢?

啋啋啋...

希望唔會啦!!

我要好好保重身體,

有o左 pok 之後, 身體健康真係好緊要好緊要!!

病不得病不得!!





仲有呀...

pok 傷風不特止, 仲要塊面爆晒坼....

唉.....

你話我呢o的beauty界o既...

見到個女塊面爆成咁, 又乜都做唔到...

真係無奈到爆呀!!

pok仲要好憎搽cream, 搽完即刻用手捽走晒...

唉.....

你教我點做好呢??

唉.....



pok 夜晚好辛苦, 但又好眼訓...

就會喊到收唔到聲,

呢個時候要 "氹" 佢訓, 真係最艱難o既時刻...

超級無助o既時候...

惟有攬住 pok pok 一齊祈禱...

點知...pok 又真係收晒聲,

安安靜靜咁訓覺!!

真係乜都做唔到...

惟有天父先至幫到我喇...



個樣吽晒喇!!



到底 pok 幾時先好番呀???



我好想見番成日笑o既 pok pok 呀!!




留言

發佈留言