十級痛變趣事 (回顧)

最近開始o係網上睇好多好多生baby的info同埋blog, 有一篇講生仔過程寫得好有趣, 竟然將十級痛形容得咁搞笑, 不過一睇到個過程都覺得好驚! 


唔理咁多喇! 到時先算啦!!


呢個經歷唔係我o架~~

係copy from 其他mama!





三日兩夜屯門醫院CAMP



DAY ONE

25/01/09  08:00

自己一個入了屯門醫院,食了個大家樂早餐補氣力,原來Canteen D野幾好食。

之後上去A7房量血壓聽胎心跳等,有個年輕女醫生話來幫我檢查,

點之一手就篤到我下體流血,流左幾舊類似牙肉物體,條友真變態。

隔左陣又有個男醫生來睇,個樣好慈祥的,明顯是Senior級!

不過佢過到來只係講左句『呢個好可能係初一B呀…』,跟住就走左…

再來便是有姑娘話安排我去產房催生,但足足等左個幾鐘,我在打NDS…

 

25/01/09 11:00

去到產房,有姑娘幫我穿水,感覺幾好的,有D暖笠笠野在下面郁郁下,

之後又忽然一吉,痛左一下,好多水湧出來,絕對是勁過小便和姨媽到的!

我即刻諗起D日本AV女星成日話潮吹,係咪就係呢D Feel…

之後去左一間大房,有四個Mammy一齊陣痛等生,

不過只有兩個姑娘睇,其他的人都在門口討論年三十晚食D乜好…

起初一穿水已有陣痛,約十分鐘一次,唔算好痛,感覺只似好肚餓。

期間我好想聊隔離床的Mammy傾計,不過大家都好靜的…

亞B在肚內Keep住一郁,就有好多水湧出來,感覺真的很尷尬,

因為醫院比的姨媽棉早就濕透,已經成個PatPat成床都係水…

 

過左兩個鐘到,約15:00,陣痛密左,約五分鐘一次,感覺似M痛加強版,

因為不能吃喝,所以醫生幫我吊了鹽水保力,同打了支止痛針…

止痛針其實無咩幫助,打完一樣是痛,不過開始好眼訓…

正好果段是我平時的午睡時間,我真的忍唔到…

每五分鐘的陣痛,有四分鐘在訓覺,就係痛果幾十秒先醒,

訓下醒下果時聽到同我一齊入去的一個Mammy已經生得,

我即刻都唔執輸,跟住姑娘同果個女人講的來Feel下,

原來去到條宮頸開始開的時候,感覺是很急尿的,仲會有D急屎…

咁我跟住呢個感覺去探索多陣,約大半小時後,便向姑娘求救,

原來唔覺唔覺已開左三度,咁便推我入去另一個產房了…

 

25/01/09  17:00

入到另一間房,有四五個助產士陪我一個,感覺即刻豪華左~

我開始好痛,真係好想柯屎,不過我仍然訓得著…

助產士叫我千祈要忍住唔好柯,因為如果度數唔夠會整傷宮頸,

佢教我一痛便不停呼氣,好似吹蠟燭咁,千祈唔好嗌!

我忍左成個鐘,好辛苦的,但都只係開到六七度到,

期間果幾個亞姐又在討論年夜飯的問題,當時真的很慶幸自己在過年生仔…

陣痛持續加劇,真的要爆,是超急爛屎又唔比柯的感覺,

仲要加入皿想,是問誰會在要爆屎的時候吹生日蠟燭呢?

之後便開始按捺不住,點都要柯了,姑娘過來一Check,終於夠十度!

 

25/01/09 19:15

度數開夠,姑娘即刻幫我拆床,原來張床識分體的,好似機械人!

拆左個尾冀之後,PatPat零空,手拉手把,腳要Mak大!

佢叫我試下生,我用力一必,見到黑影,佢地即刻Call醫生。

醫生黎到我一睇,又係今朝篤我果個八婆,呢獲真係慘!

之後的生產過程,思緒一直都好紋亂,五個人不停的鬧你,自己又夠痛…

『拉實把手啦,挺高D個Pat…』『對腳打橫,定住就唔好郁啦!』

『痛就柯,柯十秒,唔好停!』『唔好嗌,唔好Side力呀!』

最搞笑果兩句:

『叫左你唔好出聲你仲”唔”?』咁大便唔出個個都”唔”佢出黎架啦…

仲有『柯完十秒就吸啖氣再柯,唔好呼氣呀!』咁唔呼又點吸呢?

果時醫生叫我『有痛先好用力生』不過真的太亂了,已然分唔清,係唔係都必…

又同我講左幾次『得架啦,柯埋呢次就出左黎架啦…』都係流料!

之後姑娘先開始幫我剪會陰,因為生仔夠痛,剪陰真的無咩Feel了!

不過在剪陰期間,我又忍唔住必,姑娘剪到一半即刻拎開把較剪…

就係果一必,Baby出來了~感覺就是一舊陳年硬宿便,終於排出~

排左個頭,就連埋個身,成隻滑珊珊咁流出來了~果時真的即刻諗起波兒!

出左黎之後,成個世界好似靜晒,思緒平復,姑娘放左佢在我肚上問我仔定囡,

我答左句『長周仔』,之後我睇佢塊面勁多粒粒,我就同姑娘講佢係『麥樂仔』…

跟住姑娘幫佢洗白白,而我就在一片寧靜中休息,聽住D姑娘話佢乖感覺真的好舒服。

但休左唔夠幾分鐘,姑娘就話要幫傷口聯針,在最舒服的時候又要痛過…

難怪好多人都會話聯針痛過生,痛多一倫,終於搞店晒。

因為已過探病時間,只在產房外見到個佬一面,拎左個愛心飯盒,感覺真好,佢話個仔好似ET。

 

25/01/09 21:30

搞左一大輪野,終於可以返房訓,安排左我在窗口位,多個窗台擺野真好!

由於生完之後十二小時係唔比落床,所以姑娘唔肯比睡衣我換,

咁我就無著底面褲,連b笠都無戴,只嬲住件上衫咁過左一晚…

坐低無耐已經有姑娘抱左亞b過來要我餵奶,自己都未食就要先餵佢…

岩岩生完都未上奶,跟本只有幾滴,亞b又唔識食,真係啜到好痛!

醫院比左份指南話每次要餵廿分鐘,我知跟本做唔到,所以果晚報左幾次大數…

到左半夜,要交小便樣本比姑娘,亞妹終於有救了!

雖然是很尷尬,但總叫有人幫你洗下傷口…唔洗再綁住果兩舊棉…

唔洗再訓在果張滿血的床墊,更手換埋網褲和孕巾巾,即刻清爽晒!

由於生果時訓得太多,晚上真是好精神,不停的Send Msg報喜。

訓覺果時,慣左手勢摸住個肚,忽然有野郁左下,嚇死我,原來只係宮縮,唔洗生過。

 

DAY TWO

7點就要起身食早餐,是零味道的碎肉粥,跟手就要Mak大對脾比醫生檢查,

到左10點,終於有姑娘醒起要比件睡衣我落床,落床真係好痛,好驚爆線!

再而吉吉下咁行入洗手間,個頭是前所未有的亂!先醒起生果時熱到好似發燒~

果個Moment真係好後悔自己聽左D前人講,乜野洗頭澡涼野都無帶入院…

企左起身先發現自己個肚仍然好大,因為子宮仲未收縮,似足五六個月果時咁…

而個肚臍仲誇張,之前是平左,而家是凹返不過有成吋長,仲超黑勁核突!

搞左一輪衛生之後,返埋床姑娘便張亞B推左黎比我,叫我簽收返個BB…

政府醫院果然係政府醫院,診金是只包生仔唔包湊仔的!

亞B的腳到綁左個防盜器,姑娘話是怕有人偷嬰兒,不過我估是預防大陸媽咪夾B潛逃!

跟住的下午,我便好乖的按時餵奶,閒時訓教,姑娘仲教埋我餵奶粉和掃風!

其實果到D姑娘多數都幾好人的,係有化妝果D幾個惡D,後生囡真係無咩禮貌~

多嬰兒的地方自然成日會有群Cry會,多獲都參加左一次,我話佢好無性格。

到左晚上的探病時候,終於見到個佬了,不過亞B訓得好冧,無起身叫Daddy~

 

DAY THREE

產後的二十四小時便可以出院,即係我在晚上八點走人,住多一日,要$3300!

呢兩日姑娘幫Baby先後打了2支針,仲做了聽力檢查,佢話亞B唔知左定右耳唔合格,要覆診。

我無留心聽因為正好開飯!最後一日的兩餐都是好OK的,可能是當餞行,大拿拿兩隻雞脾!

果日的下午因為心情輕鬆,同附近床的Mammy都有傾下計了…其實亞B七磅五都算幾叻啦!

到左晚上,個佬黎到湊埋亞B一齊返屋企,三日兩夜連生仔,埋單都只係$250,真係抵到爛!

本身打算搭輕鐵慳多幾十蚊,不過亞B餓到發甸,打的回家!

 

咁便完成了三日兩夜CAMP,生仔係痛,不過無想像中的痛,未有十級~

醫院是悶,不過比想像中熱鬧和溫馨,成個生仔過程,感覺真的不錯!





引用:
http://din55555.spaces.live.com/blog/cns!1AB5DC35D6361C44!2976.entry





我的賽後檢討遲o的先至出呀~~
大家記得密切留意喇!!
而家睇住人o地o既經歷先啦!!




留言

  1. 你個BB好得意呀,我初初入你地個BLOG又見到你在BLOG上的BB相時,我未睇內容我以為係個膠公仔嚟再睇真D完來係個真BB..,哈哈..因為佢個樣子好精緻同得意囉..
     

    回覆刪除
  2. 哇...呢篇野你回顧時...呢位小男孩已經14M大喇~小朋友大得好快,最近已經識行^0^好快就會到POKPOK了~~~~~

    回覆刪除
  3. 咦?我還以為pok pok 是女呢~
    [版主回覆03/15/2010 18:36:00]唔係我呀! 呢段經歷係quote 人地o架!!
    pok pok 真係女仔o黎o架! 仲要係個樣好girlie o既女仔呀!! hehe!!

    回覆刪除
  4. 我都就快生啦, 希望生仔既痛, 好似你所講, 唔係想像中咁痛啦 ~~!!! 諗起都有d緊張啊

    回覆刪除
  5. haha... 呢位媽咪真係好搞笑~ 我平時最忍唔到便架.. 到時唔知點忍... XDD

    回覆刪除
  6. Shirley 造型老師2011年1月11日 下午5:45

    真係超攪笑, 我兩個都是開刀生的, 因為真係好怕自己生會生唔出, 更驚俾人鬧.

    回覆刪除
  7. 而家小子已經三歲了,睇返真係好緊張!
    我自己都無留底了,好在比你quote左下!

    Thanks~~~~
    [版主回覆10/24/2012 15:00:59]原來係你呀!! 呵呵~~POK POK 今年都係三歲~~你個仔出世嗰陣, 我應該係馱緊POK POK啦~~HAHA~~BTW, 你帶畀我啲FRIEND 同BLOGGER好多歡樂呀!! 好搞笑~~Thank you so much ar!!

    回覆刪除

發佈留言