懷孕初期的痘痘煩惱


(此篇BLOG同時刊載於 www.bobeboo.com)


懷孕期踏入12w 之後, 面上開始出暗瘡, 而且愈出愈多, 身型已經水腫, 仲要爆瘡, 一下子變到咁樣衰, 真係超級唔開心ga!! 聽老人家講.....我好可能係馱仔喎!! (當時我恨生女恨到發燒!!) 即刻需要為自己做好多心理輔導! (好好彩, 後尾得償所願, 我馱o既係囡囡!! yeah!! 呢個後話啦!!)

咁就奇怪喇~~點解馱女都會爆瘡呢? o的人唔係話馱女個樣會變靚D咩? 點解我咁樣衰呀? 咁我咪好唔抵.........*^!@#%^$*^% (下刪1,000字)

咪又係荷爾蒙作祟囉!! 由懷孕初期至12w, 體內雌激素急速增加, 刺激皮脂腺分泌過多油分, 形成皮脂阻塞毛孔, 加上細菌和污垢, 便會形成暗瘡。

所以懷孕初期o既暗瘡問題, 同生男生女冇直接關係o架~~

如果問題唔太嚴重, 其實只要注意以下幾項, 過幾個星期, 待雌激素穩定o左, 暗瘡問題就會自動解決, 無須過分擔心:

每晚徹底卸妝。

採用溫和的潔面泡沫 / 洗面奶早晚潔面各一次, 不要使用去油功效特強的潔面產品, 記住你塊面唔係砂煲, 唔使省o架!
(我自己鍾意用洗面奶, 因為性質較溫和, 懷孕期間皮膚容易敏感, 用洗面奶最o岩; 不過我會洗兩次, 咁樣先至可以徹底去除卸妝油o既殘漬!)


馱BB o個陣好鍾意用呢款: CHANTECAILLE Flower Infused Cleansing Milk!! 好正!! 唔會敏感, 好香天然玫瑰花味, 用後皮膚好乾淨, 同埋唔會乾燥, Joyce Beauty有售。

可以的話, 唔返工o既日子盡量少搽粉底, 讓毛孔暢通。

唔好用磨砂及煥膚產品。

用不含油分 (oil-free) o既保濕產品。

有充足o既睡眠。

飲食方面, 多食三文魚、深綠色蔬菜、橄欖、莓類水果如士多啤梨及食用extra virgin olive oil, 都有助抗氧化, 減低游離基對皮膚的損害, 可以預防暗瘡形成!! (唔只懷孕, 平時食都好好o架!)


如護理產品上印有以下護膚成份, 懷孕期間不宜使用。
Beta hydroxy acid
BHA
Differin (adapelene)
Retin-A, Renova (tretinoin)
Retinoic acid
Retinol
Retinyl linoleate
Retinyl palmitate
Salicylic acid
Tazorac and avage (Tazarotene)
Tretinoin

如果問題嚴重, 可以請教皮膚科醫生。切記, 懷孕期間絕對唔可以服用暗瘡藥物Accutane, 有機會導致早產或流產。另外, tetracycline, doxycycline 及 minocycline 都不宜服用, 會影響胎兒牙齒及骨骼發展。

*p.s. 馱女皮膚真係會靚o的o架!! 不過唔係o岩o岩馱o個陣囉!! 我要到第六七個月, 先至真正感受到皮膚靚o左, 腳毛都生少o左添! 咁算唔算靚o左呢?? 哈哈!!



留言