氧氣Facial, So refreshing!

早幾日沙塵暴, 大家感唔感受到?


對於我呢o的鼻敏感o既人, 真係未卜先知!


個鼻完全feel到空氣有幾污濁!


一日打噴嚏打到黑! 我諗鼻敏感真係要移民先至好得返喇!~


 


尋日獲 Natura Bisse 邀請, 去試佢o地個Natura Bissé O²xygen Bubble Facial refreshing o下。


每年OSCAR之前, o的 SUPER SUPER STARs 行紅地氈之前就會o係呢個bubble 入面做佢地o既王牌鑽石facial。


呢個bubble可謂走勻全世界, 好似巡迴演唱咁, 每個月飛去唔同地方巡迴表演, 今個月就o黎o左hk, 下一站會去tokyo! 勁呢~~我地早過日本!


o係個bubble入面做 facial 都係第一次...品牌特別租o左個無敵海景serviced apartment o黎安置呢個 bubble, 真係超正!



一入apartment 就見到呢個好大o既bubble, 用氧氣充氣, 入面係100%全氧。



入面夠擺一張facial 床 & 工作枱, that's all, 地下鋪晒白色地氈, 好C服o架!!



今次我做呢個係Oxygen Awakening Treatment, 洗完面之後就做peeling, 希望大家唔好再次畀我個素顏嚇親! haha~



跟住按摩面部、肩頸。



用新product Body Glyco Peel 按摩雙手, peel 走o的死皮~




成個facial 差唔多一個鐘頭, 做完坐o係個無敵海景前食個TEA! 做完之後真係覺得好清新喎! 喉嚨冇晒o的「涸」o既感覺~~換o左一次肺咁!! 鼻敏感好似好返o的!


呢張相實在太作狀.......嘔!



想試呢個 Facial 可以去 Natura Bisse 問問啦!! (全部連卡佛都有COUNTER!) 


唔平o架~~ ($1,200/ 75mins)


過人一世物一世, 畀自己豪一次都ok啦!


特別係失戀呀...失意呀...失咩都好啦...唔好再胡思亂思喇~~


去做個 facial 仲好啦!


呢個世界仲有好多美好o既事等緊你o架!! 


呢個係我自己做完FACIAL o既感覺, 最近為o左o的事好唔開心呀!! 做完之後, 覺得自己其實已經唔差啦, 有時退後一步, 心情真係好唔同o架!!




留言

  1. ~ ELYSE ~ ALL ABOUT ME2010年3月28日 下午12:16

    好貴好特別的facial

    回覆刪除
  2. 唔知佢係用咩成份呢? 用鑽石?
    令我都想去嘆下...

    回覆刪除
  3. 100%全氧 呢個好吸引

    回覆刪除
  4. 睇住你做我都流晒口水!!!!!!
     
    [版主回覆03/29/2010 11:25:00]哈哈~~唔該晒你幫我做攝影師~

    回覆刪除

發佈留言